ITR in Doetinchem

Heb je een andere Type-R gespot ? Meld het hier
Locked
Sharky

ITR in Doetinchem

Post by Sharky »

vanmiddag in doetinchem op de innovatieweg.

Wat mij overkwam was opzich wel grappig. Ik zat dus op mijn werk op het kantoor en zie in mijn ooghoeken een ITR bij ons het terein over rijden. Ik dacht nog: ow daar komt mijn auto aan... Terwijl ik dit dacht schrok ik me dus kapot en rende naar de deur want ik dacht dat ze mijn auto gejat. Maar toen ik eenmaal ion de buurt van de deur was zag ik dat mijn ITR en de ITR die ik dus aan had zien komen daar buiten bij elkaar stonden. Ik uiteraard opgelucht en liep rustig verder naar de deur. Helaas reed de andere ITR net weg toen ik naar buiten liep en heb ik de bestuurder niet gesproken.

Wist al wel dat er nog 1 in de buurt rond moest rijden want had al meerdere malen telefoontjes gehad van vrienden dat ik verwaant was en niet terug zwaaide terwijl ik dus gewoon thuis zat :lol:

Was wel een hele strakke (en schone) ITR helemaal stock.
Robert

Post by Robert »

Dat was ik dus... en sinds gisteren bekend bij je... ;)

DC2 R 1617 maar die van jou ziet er van binnen zeker mooier uit, ga maar n's op zoek naar zo'n stuur.
Sharky

Post by Sharky »

heeft even geduurt maar ik weet nu eindelijk wie er steeds langs mijn werk rijd. Jou itr stond er ook netjes bij (een stuk schooner iig ;) ). Binnenkort maar ff afspreken om de auto beter te bekijken. Je hebt me nr. En mail dus moet goed komen.

Gr.
Sharky

Post by Sharky »

P.s. Stel je even voor in het daarvoor bedoelde topic ;)
Locked