Momenteel rij ik nog in een Swift 1.6 Sport uit '07 maar ik ben nu aan het kijken voor een Civic Type R FN2.
Ik lees al een tijdje mee op het forum maar vond het nu tijd om me aan te melden.
Mijn (uit de hand gelopen) hobby is detailing. Daar kan ik julle dus met raad en daad in bijstaan. Op detailingfora ben ik "bekend" onder de naam McShine...
Eindelijk, nog een poetsnerd erbij! Wie weet kunnen we wat ervaring uitwisselen. Hoop dat ik nog wat van je kan leren. Regelmatige bezoeker op het CC.nl forum neem ik aan? :wink:
@iVTEC-fab "Wat kost jij"... LOL Ligt er aan wat je wil bereiken. Absolute perfectie is niet goedkoop, maar 1 stap eronder is voor 99% van de mensen al goed. De auto's in de showoffs heb ik voor 125,- gedaan. Heb je ieder geval een richtprijs...
BTW Ik woon wel in Zuid-Limburg, dus dat wordt dan meteen een dagje shoppen in Maastricht voor je, want heb de auto zo'n 8-9 uur nodig...
Zaterdag heb ik een proefrit gehad in een Milano Red Type R, 1e eigenaar, te koop bij Hensgens Maastricht, 50.000km gelopen, en fabrieksgarantie tot 2013. Minpuntjes waren de stoeprandschades maar uiteindelijk wil ik toch 1 van de 2 type 19" Honda velgen erop. Nu liggen er de standaard 18 inchers er nog onder. De prijs was eigenlijk marktconform (Er staan er maar 2 andere van 2007 te koop in NL), maar dat zijn handelaren die zeker niet dezelfde garantie verlenen.
Heerlijke auto, en ik verwacht deze dan ook de mijne te noemen in een week of 2.
mr. X wrote:Eindelijk, nog een poetsnerd erbij! Wie weet kunnen we wat ervaring uitwisselen. Hoop dat ik nog wat van je kan leren. Regelmatige bezoeker op het CC.nl forum neem ik aan? :wink:
Zeg maar zo maar een idee: Als zoveel Type R rijders graag detailen of een gedetailde auto willen hebben, waarom meldt de club zich dan niet even bij Carclean? Als Club krijg je daar mooie kortingen en superpoetsclinics?
Misschien kan iemand van ons clubbestuur contact opnemen met carclean :?: Ik wil het ook wel even navragen..
Carclean tel. nr: 010-2661050 (bereikbaar ma-vr van 10:00-12:30 en van 13:30-17:00). E-mail: [email="informatie@carclean.nl"]informatie@carclean.nl[/email]
PB mij even alle gegevens, dan zal ik in augustus contact met ze opnemen. Wellicht om volgend seizoen een meeting te plannen mits er genoeg animo is, alsook wellicht een mogelijkheid als clubpartner.