Type-R Dynodag-28-05-2011
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
nickR wrote:DH wrote:Was zeker de moeite waard, en m`n resultaten waren goed.
Aleen kwam ik een hert tegen laat in de avond naar huis.
3e auto die ik door de bergingsdiens opgehaalt zie worden dit jaar.....
Durf het haast niet te vragen,is ie total loss?
Ik reed vanaf Lelystad richting dronten.
Toen ik Lelystad uitreed kwam ik in een bosrijk gebied met een gangetje van ongeveer 80 zoals toegestaan.
Toen een flits/knal ik kon nog net zien dat het een hert was maar het ging heel snel. Was dat beest aan mijn weghelft de weg op gesprongen enkele meters voor de auto. Waarop ik 200m de auto liet uitrollen naar een veilige plek om hem te stoppen.
Het hert heb ik verder niet naar omgekeken maar dat was zo dood als wat.
Bumper,motorkap,intercooler zijn zoiezo naar de ..... ook kwam er vloeistof ondervandaan wat zeer waarschijnlijk koelvloeistof zal zijn.
Voor de rest kon ik het niet zien in het donker.
De auto veranderde niet kwa rijgedrag gelukkig.. maar het kostenplaatje aangezien het een Evo is zullen niet mis zijn.
Morgen de boel opstarten en dan zien we het wel..
De berger kende me nog van de vorige keer.. ik heb notabene de dag ervoor het laatste afgehandeld kwa schades met de ITR.
Maargoed zoals ik al zei echt ongelofelijk .... maar het gebeurt en ik moet er maar mee handelen en leven.
Demian.
- vtec vince
- Posts: 2751
- Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am
Heeft mn pa ook ooit gehad met zijn carisma....
Hij reed 130 op de snelweg, stak net met zn neus voorbij een vrachtauto en toen boem!
Hij heeft zijn rit naar huis kunnen vervolgen , maar ook alles aan gort aan de voorkant.
Schade bedrijf heeft het netjes kunnen repareren.
Ik hoop dat je net zoveel geluk hebt , en over een paar dagen weer lekker rond kunt rijden Demian!
Hij reed 130 op de snelweg, stak net met zn neus voorbij een vrachtauto en toen boem!
Hij heeft zijn rit naar huis kunnen vervolgen , maar ook alles aan gort aan de voorkant.
Schade bedrijf heeft het netjes kunnen repareren.
Ik hoop dat je net zoveel geluk hebt , en over een paar dagen weer lekker rond kunt rijden Demian!
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Benjdmin wrote:Zonde...
Maar een goede kans om de auto te upgraden.
IX bumper, aftermarket IC, CF motorkap...
:wink:
Is zeker waar, positief blijven is echt wel m`n instelling.
Maar ik heb even behoefte aan wat rust kwa schade, Dc5 was pas vrijdag afgehandelt. Als ik over een schade gebelt word moet ik eerst vragen om welke van de 3 auto`s het gaat om maar even een voorbeeld te geven.
Ik had wel de nodige plannen en wat je opnoemt kwam ook al snel in me op. :wink:
Maar zoals gezegt met ik al lang blij als het rijd en nog even schadevrij en als het ooit nog telaatbaar is even sparen want het was al een heel hoop geld de laatste maanden.. :-?
Echt om een kras kan ik me echt niet druk om meer maken...



Demian.
integra wrote:@ dutchvf je heb 2 pk meer als ik. alleen zijn de specs iets anders
ik rij met origineel kat en header.
Als er verder niets aan is gedaan dan hebbie een gelukkie denk ik.
9 pk winst op de nieuwwaarde pk's van 195pk
meest verliezen de motoren wel wat over de jaren dus da's een goeie winst op een cat-back.
@demian echt f*ked up gast heel veel sterkte er mee, ik gok dat het wel goed komt met de de evo. Goed te zien dat je schade ziet en mogelijkheden denkt.
Jo& wrote:@ Demian
Shit joh!!!! Echt balen, hoe bestaat het
Je hebt ook wel veel last van dieren is het niet? Ook al een keer een duif te pakken gehad?!
Je kan er een dierenpark mee vullen.. :roll:
Zullen we back to topic? Het was niet de bedoeling het topic te vervuilen. :wink:
D A.K.A The ruthless unforgiving Butcher ..
dutchfv wrote:Ik heb het wel gered en het vermogen viel niet tegen.
Voor de duidelijkheid de dyno is gemaakt met de volgende significante mods.
Header 4-1-1, 200 cells racecat, Apexi N1 Cat-back 60†115mm, mugen air box.
De auto is nog niet afgesteld dus daar is nog wat te winnen.
je hebt 0,9pk meer dan mij. Ik heb Mugen header, Mugen twinloop catback en Mugen airbox. Hoeveel km heeft de jouwe gelopen?
roblom wrote:dutchfv wrote:Ik heb het wel gered en het vermogen viel niet tegen.
Voor de duidelijkheid de dyno is gemaakt met de volgende significante mods.
Header 4-1-1, 200 cells racecat, Apexi N1 Cat-back 60†115mm, mugen air box.
De auto is nog niet afgesteld dus daar is nog wat te winnen.
je hebt 0,9pk meer dan mij. Ik heb Mugen header, Mugen twinloop catback en Mugen airbox. Hoeveel km heeft de jouwe gelopen?
+/-136k Maar het aantal km zegt veeeeeel minder als de manier waarop gereden is,...... arno gaf aan de auto altijd netjes warm te hebben gereden en dat merk je ook wel. Auto gebruikt nauwelijks olie iig minder als al mijn vorige auto's en roken doet ie helmaal niet.
Race cat of gewone cat scheelt wel.
Twinloop helpt ook niet volgens mij, scheelt een puist herrie dat wel.
Gangaran wrote:Daaammm 147pk verlies????
AWD dus gaat over 2 assen dus totaal net geen 300hp als ik me niet vergis correct me if im wrong. :wink:
AYC/ACD verdelen het vermogen naar waar nodig.
Dat zou achtelijk zijn haha heb hem al naast wat auto`s gehad gehad om te merken dat het overgrote gedeelte aan vermogen het wegdek wel berijkt. :wink: