Yassine AKA Civic Type R GMTEC

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Civic_R_GMtec
Posts: 78
Joined: Mon Jun 27, 2011 5:52 pm
Contact:

Post by Civic_R_GMtec »

donkeykong wrote:
Civic_R_GMtec wrote:
"iVTEC-fab":1yn5nq5z wrote:hij is sexy.
wit is porno voor de FN2 8) :lol:

Injen intake manifold?
hoeveel pk trekt ie op de bank ?
meer mods?


hier een lijst van de mods die er inzitten:
- JBT big break kit
- KW schroef set
- Injen cold air intake
- Invidia Exhaust manifold
- Invidia Catback exhaust system

in de planning
- Spoon ECU om alles goed met elkaar te laten werken
- Spoon Throttle body

Hij haalt nu 225 Pk bij 7800 RPM , 230 NM bij 4000 RPM

na de instalatie van de Spoon moet dit 245-250 worden.

hij is bij van Beek Racing op de bank geweest

hierbij nog een filmpje daarvan
http://www.youtube.com/watch?v=0KIUcytRxSw


cool, post eens je dyno sheet ben benieuwd naar je curve, thks alvast[/quote:1yn5nq5z]
zodra de spoon ECU is geplaatst is moet die nog een keer op de bank om alles goed af te stellen als die dan geweest is zal ik van die run de sheet plaatsen.
User avatar
Sebas
Posts: 210
Joined: Sat Sep 25, 2010 8:12 pm

Post by Sebas »

Mooi ding, is Gerco wel goed in, mooie auto's bouwen. Veel plezier ermee!!!
wesjes
Posts: 1011
Joined: Fri Aug 31, 2007 9:07 pm

Post by wesjes »

waarom geen hondata als ik vragen mag?
Civic_R_GMtec
Posts: 78
Joined: Mon Jun 27, 2011 5:52 pm
Contact:

Post by Civic_R_GMtec »

wesjes wrote:waarom geen hondata als ik vragen mag?


daar word nog over getwist... of het Spoon of HONDATA word maar volgens mij en verbeter me maar als ik het verkeerd heb is de ECU van Spoon makkelijker te mappen dan die van HONDATA.
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

Is de Spoon ECU uberhaupt te mappen??

Welkom btw!
Mooi auto.
Civic_R_GMtec
Posts: 78
Joined: Mon Jun 27, 2011 5:52 pm
Contact:

Post by Civic_R_GMtec »

slydawg wrote:Is de Spoon ECU uberhaupt te mappen??

Welkom btw!
Mooi auto.


bedankt voor het compliment.
op de site van spoon staat dat die te mappen is...
culasse
Posts: 616
Joined: Thu Jan 31, 2008 8:36 pm

Post by culasse »

Het is gewoon een standaard ecu met een GR. N map, uit de tijd dat er nog geen mogelijkheid was om de FN2 te remappen zoals dat nu wel mogelijk is met Hondata flashpro.
Nasty
Posts: 94
Joined: Thu May 08, 2008 5:07 pm

Post by Nasty »

245-250pk na de spoon update lijkt me toch erg optimistisch. of ben ik hier de enige in?
Civic_R_GMtec
Posts: 78
Joined: Mon Jun 27, 2011 5:52 pm
Contact:

Post by Civic_R_GMtec »

Nasty wrote:245-250pk na de spoon update lijkt me toch erg optimistisch. of ben ik hier de enige in?


omdat niet alles goed met elkaar afgesteld is heeft die nu 30% vermogens verlies. Lamba waardes zijn te hoog en de air/fuel ratio klopt ook niet dat moet allemaal geregeld worden met de ECU, of dat nu Spoon word of Hondata is nog even afwachten
CTR-Asch
Posts: 627
Joined: Wed Jun 03, 2009 10:25 am

245-250pk na de spoon update

Post by CTR-Asch »

245-250pk vind ik knap met die setup..
Mooie wagen hoor, is een gewrapte auto makkelijk schoon te houden?
Kan me voorstellen dat je op witte folie snel vlekken krijgt.
User avatar
LaurenZ
Posts: 2858
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

*jeeh*

We hebben er weer een club lid bij. Welkom bij de club dus nog maar even !
'98 JDM Integra Type-R
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

Zit er dan een software pakket bij die spoon ecu? Ik zou anders niet weten hoe hij afgesteld zal moeten worden.
Hondata is een keuze waarbij je weet dat het allemaal kan, bij die spoon ecu moet je maar hopen dat het kan...
245-250pk is idd een wat hoge streef waarde, met 240 mag je in je handen klappen hoor.
culasse
Posts: 616
Joined: Thu Jan 31, 2008 8:36 pm

Post by culasse »

Daar komt bij dat de Spoon ecu`s "gelocked" zijn. Zonder passend protocol is het niet mogelijk om de programmering te wijzigen, zelfs met Hondata flashpro.

Met je standaard ecu kan dit wel. Ik hoop dat je hem nog hebt bewaard.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Welkom!
User avatar
civic2002
Posts: 279
Joined: Sun Apr 19, 2009 12:26 am

Post by civic2002 »

welkom en de gp pack staat er echt super op.
Veel rij plezier
Civic_R_GMtec
Posts: 78
Joined: Mon Jun 27, 2011 5:52 pm
Contact:

Post by Civic_R_GMtec »

Gaskleppie wrote:Zit er dan een software pakket bij die spoon ecu? Ik zou anders niet weten hoe hij afgesteld zal moeten worden.
Hondata is een keuze waarbij je weet dat het allemaal kan, bij die spoon ecu moet je maar hopen dat het kan...
245-250pk is idd een wat hoge streef waarde, met 240 mag je in je handen klappen hoor.


ik zeg jullie eerlijk ik heb er de ballen verstand van ECU's, andere software matige dingen in een auto. het is mij ook maar verteld. en ik zal zeker in me handen klappen als ik 240 pk haal want dan heb ik toch al 39 meer dan standaard Fn2
sandro_db8
Posts: 87
Joined: Fri Jul 16, 2010 8:17 pm

Post by sandro_db8 »

welkom mooie wagen
User avatar
Benjdmin
Posts: 2130
Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm

Post by Benjdmin »

Spoon ECU is not programmable...
User avatar
ChristopheR
Posts: 455
Joined: Tue Apr 21, 2009 6:04 pm

Post by ChristopheR »

Civic_R_GMtec wrote:ik zal zeker in me handen klappen als ik 240 pk haal want dan heb ik toch al 39 meer dan standaard Fn2


Stock fn2 heeft meer dan 201 pk. Gaat van 204 tot 211 pk.
iVTEC-fab
Posts: 1001
Joined: Tue Jun 16, 2009 10:09 am

Post by iVTEC-fab »

voor 240 / 245 pk zou ik zeker in mijn handen klappen :D
equels 120 pk per liter, er zijn niet zoveel atmosferische motoren die dat halen.

GT3 RS 4.0 spant misschien de kroon met 125 pk per liter. (OEM)
Locked