welke matten in ep3?

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Locked
frederik

welke matten in ep3?

Post by frederik »

welke origineel honda automatten zijn er verkrijgbaar voor in een ep3 ? de mijne zijn namelijk aan vervanging toe en zijn gewone zwarte. mss dat er hier iets mooiers voor verkrijgbaar is ?

welke hebben jullie ?
vtec vince

Post by vtec vince »

Na 2 seconde zoeken kwam ik dit tegen op het forum :

http://hotel.messageboard.nl/3633/viewtopic.php?t=5222&postdays=0&postorder=asc&&start=0

Misschien dat je zoiets mooi vind :dunno:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
civic2002

Post by civic2002 »

vtec vince wrote:Na 2 seconde zoeken kwam ik dit tegen op het forum :

http://hotel.messageboard.nl/3633/viewtopic.php?t=5222&postdays=0&postorder=asc&&start=0

Misschien dat je zoiets mooi vind :dunno:

deze heb ik ook bestelt bij de honda dealer en zijn echt super mooi vind ik zelf.

gr vico
frederik

Post by frederik »

dat gaan ze worden :-)
autodre

Post by autodre »

Mooie matten. Bij mij zou het enkel gaan om de bestuurderskant. Zijn de ook los te verkrijgen?

Verder heb ik de 30th anniversary edition. Ik weet niet of dat uitmaakt. Maar ik heb nl onder mijn voeten (jou ja onder de pedalen) nog een extra laag 'over' de matten. Of is dit later gedaan door de vorige eigenaar om beschadigingen weg te werken?
slydawg

Post by slydawg »

Alleen per set te krijgen.
Jo&

Post by Jo& »

autodre wrote:Mooie matten. Bij mij zou het enkel gaan om de bestuurderskant. Zijn de ook los te verkrijgen?

Verder heb ik de 30th anniversary edition. Ik weet niet of dat uitmaakt. Maar ik heb nl onder mijn voeten (jou ja onder de pedalen) nog een extra laag 'over' de matten. Of is dit later gedaan door de vorige eigenaar om beschadigingen weg te werken?

Ik had standaard die luxe matten, zonder extra laag. Denk dat de vorige eigenaar misschien een nieuwe set matten heeft gekocht, maar dan de niet luxe versie?
Locked