boikel wrote:We hadden het er net nog over je achterwiel uitlijning. Denk dat het slim is om nogmaals je waardes te checken bij een echte expert en niet bij profile.Bij hun kan je op de computer jouw waardes vergelijken met wat Honda bedoeld heeft.
Ik heb dinsdag een afspraak bij een ander om de waardes te checken.
Zondag de auto op de brug gehad om de hoogte te meten.
Waardes heironder zijn in mm en gemeten van de krikpunten tot de brug.
rechtsvoor 11
linksvoor 11,3
rechts achter 13,4
links achter 12,7
Nou heb ik er niet heel erg veel verstand van sterker nog dit is de eerste keer dat ik er mee bezig ben. Als leek lijkt het logisch dat ie links en recht voor gelijk moet zijn en links en rechts achter ook.
boikel wrote:Controleer ook de camberwaardes, op het oog kon je zien dat jouw camber verder negatief staat dan standaard terwijl dit origineel niet instelbaar is.
Nou wilde ik hem iets hoger]
Is de afwijking te groot om met je toe arm aan te passen dan zal ik eerst maar eens gaan zoeken naar schade voordat je speciale toe arms gaat steken. Check ook al je draagarm rubbers of die nog een beetje kosher zijn.
[/quote]
Er zit nu "Energy Suspension Hyperflex kit (zwart)" onder maar wanneer die gekocht en gemonteerd zijn weet ik niet misschien weet arno het nog wel,...... Arno?
De afspraak voor volgende week dinsdag die ik had is bij een bevriendde focwa schade hersteller "wildeboer in schipluiden", hij gaat kijken naar het uitlijnen camber en toe voor zover het dus mogelijk lijkt.
Tevens en dat vind ik momenteel even interessanter gaat de auto gaat daar op de "pijn bank" om te kijken of ie recht is of niet. (fingers crossed)
Ik zal hem ook gelijk mee geven te kijken naar de rubbers.
Lukt het nou allemaal niet of komen we er niet uit dan gaat ie naar harteveld ik bergreep dat ie al wat meer ervaring heeft.
bedankt voor de input allemaal.