Honda, Japan en hard rijden...

Voor alle filmpjes, auto gerelateerde foto's en meeting verslagen
Locked
donkeykong

Post by donkeykong »

haha circuleert veel rond deze :)
zijn honkies btw! waarom kunnen mensen geen onderscheid maken tussen aziaten?? :)
LCR

Post by LCR »

Hmmmm...weet ik ook nie...ik zie ook geen verschil tussen een Congonees en een Zulu. Maar Honkies zijn Aziaten :wink: zo ook Koreanen, Japanners etc...
slydawg

Post by slydawg »

Allemaal 1 pot nat!
Je weet dat filmpjes van straatracen hier op het forum taboe zijn he..
SteefO

Post by SteefO »

slydawg wrote:Allemaal 1 pot nat!

Zeker, stel je voor dat wij ook door de koentunnel vliegen... Ohnee, er staat altijd file is dit land... :lol:

Gelukkig is de definitie van een forum: "een bepaald onderwerp in het openbaar bespreken en daarna ter discussie stellen; iets voor het forum der publieke opinie brengen in het openbaar behandelen".

Ik zie dus niet in waarom ik bovenstaande niet neer zou mogen zetten. Ik nodig niemand uit om in NL af te spreken en ook zo te rijden.
slydawg

Post by slydawg »

SteefO wrote:

Zeker, stel je voor dat wij ook door de koentunnel vliegen... Ohnee, er staat altijd file is dit land... :lol:

Gelukkig is de definitie van een forum: "een bepaald onderwerp in het openbaar bespreken en daarna ter discussie stellen]

Ik kan me nog een topic herinneren waar als ik het goed heb jij ooit een foto had geplaatst van waarschijnlijk een te hard rijdende auto, foto was weg voordat ik het had gezien, waar er ook een discussie over was :lol:

Kan mij verder niets schelen hoor, vind de rijders in bovenstaand filmpje wel heel gevaarlijk bezig, dat weer wel.
LCR

Post by LCR »

In Azie durf ik de straten niet over te steken. Ik loop wel netjes 8 km verderop voor een zebrapad :lol: .
De meeste zijn in de binnenstad al 2x vijfbaans :shock:
SteefO

Post by SteefO »

slydawg wrote:
SteefO wrote:

Gelukkig is de definitie van een forum: "een bepaald onderwerp in het openbaar bespreken en daarna ter discussie stellen]

Ik kan me nog een topic herinneren waar als ik het goed heb jij ooit een foto had geplaatst van waarschijnlijk een te hard rijdende auto, foto was weg voordat ik het had gezien, waar er ook een discussie over was :lol:

Kan mij verder niets schelen hoor, vind de rijders in bovenstaand filmpje wel heel gevaarlijk bezig, dat weer wel.

Dat klopt, was ik inderdaad :wink:

Overigens is het zeker levensgevaarlijk! Mee eens!
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Thats in HK not Japan, some crazy driving.

Way to get yourself or others killed.

I think I know that S2000 those LAZY BOY plates look familiar.

Think he might be a user on s2ki.
Locked