Honda, Japan en hard rijden...
-
slydawg wrote:Allemaal 1 pot nat!
Je weet dat filmpjes van straatracen hier op het forum taboe zijn he..
Zeker, stel je voor dat wij ook door de koentunnel vliegen... Ohnee, er staat altijd file is dit land... :lol:
Gelukkig is de definitie van een forum: "een bepaald onderwerp in het openbaar bespreken en daarna ter discussie stellen; iets voor het forum der publieke opinie brengen in het openbaar behandelen".
Ik zie dus niet in waarom ik bovenstaande niet neer zou mogen zetten. Ik nodig niemand uit om in NL af te spreken en ook zo te rijden.
SteefO wrote:slydawg wrote:Allemaal 1 pot nat!
Zeker, stel je voor dat wij ook door de koentunnel vliegen... Ohnee, er staat altijd file is dit land... :lol:
Gelukkig is de definitie van een forum: "een bepaald onderwerp in het openbaar bespreken en daarna ter discussie stellen]
Ik kan me nog een topic herinneren waar als ik het goed heb jij ooit een foto had geplaatst van waarschijnlijk een te hard rijdende auto, foto was weg voordat ik het had gezien, waar er ook een discussie over was :lol:
Kan mij verder niets schelen hoor, vind de rijders in bovenstaand filmpje wel heel gevaarlijk bezig, dat weer wel.
slydawg wrote:SteefO wrote:slydawg wrote:Allemaal 1 pot nat!
Gelukkig is de definitie van een forum: "een bepaald onderwerp in het openbaar bespreken en daarna ter discussie stellen]
Ik kan me nog een topic herinneren waar als ik het goed heb jij ooit een foto had geplaatst van waarschijnlijk een te hard rijdende auto, foto was weg voordat ik het had gezien, waar er ook een discussie over was :lol:
Kan mij verder niets schelen hoor, vind de rijders in bovenstaand filmpje wel heel gevaarlijk bezig, dat weer wel.
Dat klopt, was ik inderdaad :wink:
Overigens is het zeker levensgevaarlijk! Mee eens!