Karten

Voor alle filmpjes, auto gerelateerde foto's en meeting verslagen
Locked
Ramon

Karten

Post by Ramon »

Naast de ep3 nu ook een echt kartje gekocht. Fysiek erg zwaar! maar wel erg gaaf. Zitten er hier nog meer karters?

Na 3 minuten ga ik los (eerst motor warm draaien)
http://www.youtube.com/watch?v=lDlGujxwgcQ
trebboR

Post by trebboR »

Erg leuke hobby! Ik kart af en toe eens op een indoor baan, maar ik ben veel te zwaar om erg snelle tijden neer te zetten :razz:
dutchfv

Post by dutchfv »

ik weeg 100 kg en zet op een binnenbaan toch regelmatig week records, nou weet ik niet wat jij snelle tijden vind natuurlijk maar dat vind ik niet onaardig.. Maar ook ik kart alleen recreatief.
Robert Itr

Post by Robert Itr »

Gaaf om te zien,heb ook wel is gekart indoor,maar dit gaat toch wat sneller!

Hoeveel cc rij je,en is alles een beetje te betalen qua onderhoud etc?
Rikky

Post by Rikky »

Een collega van mij doet dit vrij fanatiek... En een maat van hem rijd wedstrijden (internationaal) altijd erg gaaf die verhalen!
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Ramon

Post by Ramon »

Robert Itr wrote:Gaaf om te zien,heb ook wel is gekart indoor,maar dit gaat toch wat sneller!

Hoeveel cc rij je,en is alles een beetje te betalen qua onderhoud etc?

Dit is 125cc automaat met 30 pk. Onderhoud is om de 20-30 uur, zowiezo de zuiger vernieuwen a 130 Euro, maar zonder conditie hou je het per dag toch maar 30 minuten vol, dus het valt erg mee voor mij, verder heb je een dag baanhuur(40 euro) vervoer naar het circuit toe, benzine, banden gaan ook maar paar uur mee a 140 euro enzovoort, kan niet zeggen dat het goedkoop is. Per dag dat ik ga karten +- 100 euro kwijt.
Locked