Anders ik wel,want die is erg mooi.
ja bronze had ik ook in mijn hoofd maar die vind ik minder.
Dus denk ook wel een beetje dat het de sapphire blue wordt.
ronaldhulshof wrote:Iemand nog ervaring met f1 racing koppelingsset stage 1?
Niet doen, is het goedkoopste wat je kan krijgen...oem is het beste tenzij je echt veel meer vermogen wil. Weet niet wat je budget is maar er zijn betere betaalbare oplossingen
ronaldhulshof wrote:Haha toch de deep bronze pearl
hoi
dus toch de deep bronze zat ik toch een beetje in de buurt.
Want er blijven niet veel kleuren over na het lijstje van jou.
In ieder geval gefeliciteert met je FN2.Wie weet komen we elkaar nog eens tegen ik wil nog wel eens kijken daar bij schaftenaar.
ik had even gekeken wat voor kleur je heb gekocht.
Maar ik had een hele andere kleur voor ogen blijkbaar (foutje).
Dus bij deze neem ik mijn woorden terug.Want die kleur vindt ik wel mooi staan op de FN2.
ronaldhulshof wrote:Hoe kom je bij schaftenaar trouwens:P
omdat hij is wezep zit,en jij daar woont vandaar.
Een tijdje geleden stond daar een zwarte FN2 te koop vandaar dat ik daar aan dacht.
Of bedoel je waar schaftenaar is??
ronaldhulshof wrote:Okeej mijn pa werkt daar ook. Die zwarte fn2 hebben ze nog wel steeds maar staat bij borghstede in zwolle te koop aangeboden.
oke , volgens mij heb ik die dus ook gezien op de site maar wist niet zo snel dat het dezelfde was.Meestal onthou ik het kenteken wel.Ik weet zo geen namen want meestal zijn ze wel bezig en vindt het soms ook fijn dat ze niet gelijk naar je toe komen om te vragen kan ik je helpen.Als ik zelf vragen heb dan ga er zelf wel heen.Is je vader verkoper of monteur?
Je FN is wel degelijk mooi.Ik had trouwens de kleur ook op een ander forum gezien op een ej9 vandaar dat ik al een beetje een idee had wat voor kleur het was.
werkt er al bijna 40 jaar als monteur:P. Ik had de kleur al wel wat vaker gezien op crv`s bij mij op het werk. Maar wist niet dat de kleur op de fn2 leverbaar was. Vind wel mooi staan
ronaldhulshof wrote:werkt er al bijna 40 jaar als monteur:P. Ik had de kleur al wel wat vaker gezien op crv`s bij mij op het werk. Maar wist niet dat de kleur op de fn2 leverbaar was. Vind wel mooi staan
zo dat is al een aardig tijdje,op de crv heb ik ze eerlijk gezegt nog niet gezien hier in de buurt,Had een foto gezien met de zon erop maar dat ziet er wel erg mooi uit met die goud glitter in de lak.Maar in het echt uiteraard veel mooier.was in de war met die koper kleur vandaar mijn reactie.