vruchtbare rit over de A15

Heb je een andere Type-R gespot ? Meld het hier
Locked
iVTEC-fab

vruchtbare rit over de A15

Post by iVTEC-fab »

tsjonge jonge, dat was leuk.

heenweg voegde ik in en plakte ik gelijk op de kont van een Renault Sport Mégane R26R :clap
Tot de ring van Rotterdam zat ik als lijm op z'n kont, stukjes over de 200 km/h :lol:

op de terugweg werd ik getrakteerd op een M3 soort van GT uitvoering. volledig voorzien van circuit stikkers, blauw / oranje van kleur en een mega vleugel achterop, en die uitlaten schrééuwde circuit, toch zat er wel een nummerbord op :wink:

tot slot, om het verhaal compleet te maken, werd ik nog getrakteerd op de kont en het geluid van een E60 M5, maar net als de M3 had ook hij haast en kon ik er maar kort van genieten. :lol:

wat een dag :D
Dirk V

Post by Dirk V »

Om eerlijk te zijn heb ik mij in de middagpauze ook misdragen op de A15.... 8) Maar ben jou helaas niet tegengekomen. Dat had pas mooi geweest!
dutchfv

Post by dutchfv »

drukke dag op de A15 ik ben net terug van nijmegen naar rotterdam ook al over de A15 geknalt.
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

Dirk V wrote:Om eerlijk te zijn heb ik mij in de middagpauze ook misdragen op de A15.... 8) Maar ben jou helaas niet tegengekomen. Dat had pas mooi geweest!

Dat had de kers op de de slagroomtaart geweest :lol:

wij komen elkaar nog wel eens tegen vermoed ik.
Voor mij wordt de A15 de komende maanden een snelweg die ik minstens iedere week wel een keer bezoek, van Gorinchem naar Rotterdam, onder werktijd.
Mathy M

Post by Mathy M »

Ik ben regelmatig in Papendrecht en daarom ook op de A15 te vinden. Zou mooi zijn om de witte en de zwarte naast elkaar te zien. :D
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

jah, komt er vanzelf eens van, al wordt het dan een meeting :)
Dirk V

Post by Dirk V »

Toevallig vanmiddag geen ATR gespot die je ter hoogte van Hardinxveld tegemoet kwam? :wink:
Uiteraard allebei op de linker baan...
fikske

Post by fikske »

Mathy M wrote:Ik ben regelmatig in Papendrecht en daarom ook op de A15 te vinden. Zou mooi zijn om de witte en de zwarte naast elkaar te zien. :D

rij een keer langs fokker, zie je de mijne staan :D
Mathy M

Post by Mathy M »

Zat jij op m'n achterbumper afgelopen zaterdagavond? :D
Locked