It's official? NSX-Hybrid?

Voor alle filmpjes, auto gerelateerde foto's en meeting verslagen
Locked
iVTEC-fab

It's official? NSX-Hybrid?

Post by iVTEC-fab »

mr. X

Post by mr. X »

Walgelijk!

Als dat zo is, moeten ze de naam NSX overboord gooien anders stap ik echt compleet van het merk af. Onzin allemaal. Groene klets. Die verbrandingsmotor is volgens mij al productie klaar. Laat mensen dan tenminste de keus geven die benzine gestookte V10 erin te hangen. Eventueel als optie maar mijn god laat het geen hybride hok worden met weer een onvermogende motor.
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

mr. X wrote:Walgelijk!

Als dat zo is, moeten ze de naam NSX overboord gooien anders stap ik echt compleet van het merk af. Onzin allemaal. Groene klets. Die verbrandingsmotor is volgens mij al productie klaar. Laat mensen dan tenminste de keus geven die benzine gestookte V10 erin te hangen. Eventueel als optie maar mijn god laat het geen hybride hok worden met weer een onvermogende motor.

I share your opinion.

Dat ze het Hybride concept nog verder willen uitbreiden, prima.
Maar waarom het in een 'NSX' jasje hangen..

Bizar slechte marketing als je het mij vraagt. Als je een Icoon weer tot leven wil wekken moet je er maar beter wel voor zorgen dat je dat Icoon nog bijzonderder wil maken dan hij al was.

De mensen van Nissan met hun GT-R R35 lachen zichzelf nu helemaal een bult volgens mij om dit nieuws van Honda.
Moet je kijken hoeveel R35's er wel niet verkocht zijn wereldwijd.. en Honda denkt dat er geen markt meer is..
donkeykong

Post by donkeykong »

Hij gaat zeker de NRZ heten :)
Denk dat die baas bij honda totaal andere commerciele ideetjes heeft.
Erg jammer!
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Sad sad sad...
Moonrock240

Post by Moonrock240 »

Voor mij is dit absoluut geen reden om hem niet te kopen!

Zij hebben ten minste het lef om tegen de stroom in te gaan en iets anders te maken dan een v10, die nu al meer dan de helft van de constructeurs aanbieden...

Toekomstgericht, met de huidige benzineprijzen en belastingen op vervuilende voertuigen, vind ik hun visie niet slecht, maar eerder vooruitstrevend. Hybride techniek kan ook een mooie aanvulling zijn als hij gebonden is aan een knappe motor... en waar kunnen ze die beter maken???

Laat ze de auto nu maar eerst afwerken voor we hem helemaal afkraken.
dutchfv

Post by dutchfv »

iVTEC-fab wrote:De mensen van Nissan met hun GT-R R35 lachen zichzelf nu helemaal een bult volgens mij om dit nieuws van Honda.
Moet je kijken hoeveel R35's er wel niet verkocht zijn wereldwijd.. en Honda denkt dat er geen markt meer is..

Ik denk dat dat wel meevalt ik heb hoorde dat de nieuwe GTR ook een hybrid zal zijn.
Deze zal harder lopen dan de oude R35 en lichter zijn als ik mij niet vergis.

Als je het mij vraagt slaat honda de spijker op de kop, behalve dan de koplampen die lijken wel erg op die van ferrari.
S.J.

Post by S.J. »

Toen de NSX uitkwam was iedereen verbaasd over de ''kleine v6'' die het de v12's van italie moeilijk maakte. Nu gaan ze iedereen verbazen met hybride techniek waar over 20jaar nog over gesproken wordt. Ik vind wel dat de optie v10 moet blijven.
Benjdmin

Post by Benjdmin »

dutchfv wrote:ik heb hoorde dat de nieuwe GTR ook een hybrid zal zijn.
Deze zal harder lopen dan de oude R35 en lichter zijn als ik mij niet vergis

Did the one armed man tell you that?

En over hybride techniek word over 20 jaar niet meer gesproken.
vtec rider

Post by vtec rider »

Benjdmin wrote:
dutchfv wrote:ik heb hoorde dat de nieuwe GTR ook een hybrid zal zijn.
Deze zal harder lopen dan de oude R35 en lichter zijn als ik mij niet vergis

Did the one armed man tell you that?

En over hybride techniek word over 20 jaar niet meer gesproken.

Over verbrandingsmotoren ook nauwelijks vrees ik.
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Nou dat denk ik niet...

Of het blijven heel zuinige verbrandingsmotoren of we gaan compleet elektrisch.

Hybride is onzin IMO!
wesjes

Post by wesjes »

Wat is hybride ook alweer?
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

wesjes wrote:Wat is hybride ook alweer?
:lol: :lol:
point taken :wink:

Ben het eens met Ben
Hybride is slechts een fase om het elektrisch rijden door te kunnen ontwikkelen.
Toekomst is of zeer zuinige verbrandingsmotoren, vol elektrisch of misschien zelfs waterstof.
juggie

Post by juggie »

Verbrandingsmotoren zijn zooo 19de eeuws (lees ouderwets en inefficent). Electromotoren daarin tegen zijn vele malen efficenter alleen de energiedragers zijn nog niet zover ontwikkeld (zal ook niet zo hard gaan zolang de laatste druppel olie nog niet in zicht is... :cry: ).

(Total heeft trouwens reeds een meederheidsbelang genomen in één van de grote zonnepanelen producent SunPower....) :arrow: http://us.sunpowercorp.com/about/newsro ... -releases/

Doe mij maar een Fisker Karma http://www.fisker.nl/

Honda wakker blijven :D
Locked