Nette bak. Ik heb ook naar deze gekeken toen wij onze accord gekocht hebben. Ik meen dat Gerben hem toen te koop had staan. RHD stond me niet zo aan, vandaar niet gekocht. Die kleur is wel ongelofelijk mooi op een accord!
Inmiddels een week erop zitten in de Accord en het bevalt prima het rijd echt super relaxt, stuurt scherp en direct, vermogen is prima en het wil best hard.
Alleen wat een beetje jammer is, is de lange schakel beweging, hier moet echt een shortshirter op. Ook het drive by wire systeem is even wennen, het is lang niet zo direct als een gaskabel.
Ik was ook niet opzoek naar de fun factor :wink: dan had ik de K20 EG van Niels wel gekocht.
Ik wil een combinatie van: luxe, comfort, vermogen en wegligging, dat heeft deze Accord allemaal. Hij stuurt echt super voor z'n zware auto! Het is mijn daily drive en daar is z'n Accord erg voor geschikt.
mr. X wrote:Persoonlijk heb ik echt een afkeer van die LED lampjes als kentekenplaat verlichting. Oogt mij teveel Autostyle.
'Runninglights' zijn daarentegen wel gaaf!
Ik ben daarom ook aan het twijfelen, ik zag het op een Amerikaans forum en dacht bij mij zelf, dat wil ik wel eens proberen. Binnen 2 minuten zitten de origine lampjes er ook weer in.