Mijn naam is Sander uit Z'meer en ben 10 jaar geleden geïnfecteerd met het Honda-virus. Goedaardig virus lijkt mij zo! :wink:
Rijd op dit moment vanaf eind 2008 een Honda Accord Coupe 3.0 V6 uit 2001 (zie onderstaande foto's). Daarvoor reed ik een Prelude 5th gen 2.2VTI uit '97. Mijn eerste liefde was uiteraard een CRX Vtec uit '90.
Kom al een tijdje op dit forum om te kijken of er leuke Honda's te koop staan. Je blijft altijd een beetje om je heen kijken wat er zoal te koop is (mijn auto staat op dit moment te koop namelijk). Wellicht kom ik weer wat anders leuks tegen!
Ik heb er nooit bij nagedacht om mij te geregistreren en voor te stellen totdat ik Rob (RobertoVTI) een keer sprak en hij mij een beetje wegwees in dit forum en was gelijk om. Dus bij deze! .
He Sander, wat leuk dat je je aangemeld hebt, hele knappe Accord hoor, ik hou je topic in de gaten, ben benieuwd of er echt een R gaat komen voor je..... :wink:
Zeker zeldzaam, zie er eigenlijk nooit eentje rijden.
Houd er wel van om met iets unieks te rijden, had dat ook met de Prelude, die zag ik ook nauwelijks....
Ook daarom ben wel weg van de Accord Type R, erg unieke auto en bloedmooi!