Splinternieuwe Civic Hybrid 'Type-R'...

Heb je een andere Type-R gespot ? Meld het hier
Post Reply
Type-Q
Posts: 122
Joined: Sun Jul 27, 2008 8:12 pm

Splinternieuwe Civic Hybrid 'Type-R'...

Post by Type-Q »

Dinsdagmiddag 29 maart, 13:00 uur, bij Fitland in Mill. Platinum white pearl Civic Hybrid met voor en achter rode 'H' logo's, achter FN2 'Type-R' logo, FN2 velgen, dubbele uitlaat, voorlip, achterlip en sideskirts. Een van de laatste kentekens.
User avatar
vtec vince
Posts: 2751
Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am

Post by vtec vince »

Zooo jammer he...een hybrid omtoveren tot een wannabe R.
Had je zondagmiddag goed moeten opletten.. toen kwam ik door mill heen met een echte R ;-)
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Heerlijk om naast zo'n kerel te staan bij het stoplicht met zijn trieste Hybrid. Die trek je vierkant het verleden in met een echte R.
iVTEC-fab
Posts: 1001
Joined: Tue Jun 16, 2009 10:09 am

Post by iVTEC-fab »

mr. X wrote:Heerlijk om naast zo'n kerel te staan bij het stoplicht met zijn trieste Hybrid. Die trek je vierkant het verleden in met een echte R.


:lol:
De chauffeur van de Hybrid weet dit echter zelf ook, dus zal hij juist zo langzaam mogelijk voorwaarts rollen om een statement te maken]"ik doe niet mee aan race spelletjes, ik denk aan het milieu, verbruik en veiligheid"[/quote]
jupke
Posts: 584
Joined: Sun Feb 06, 2005 7:01 pm

Post by jupke »

mr. X wrote:Heerlijk om naast zo'n kerel te staan bij het stoplicht met zijn trieste Hybrid. Die trek je vierkant het verleden in met een echte R.

en als jij bij de pomp staat,rijd meneer,jou weer voorbij :lol:
mensen die een hybride rijden,geven geen bal om snel optrekken,dat doen 18 jarige met petjes op :wink:
User avatar
integra
Posts: 634
Joined: Mon Jun 06, 2005 9:15 pm

Post by integra »

Ik zag ook nog een sticker toen we zondag bij time attack waren.
GREAT THAT YOU DRIVE A HYBRIDE, BECAUSE I NEED YOUR GAS.
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Genoeg smerige lease rijders die mij eruit proberen te trekken met hun inferieure Hybrides om te compenseren voor het minderwaardigheidscomplex dat komt door zo'n langzaam hok maargoed, dat is mijn praktijk ervaring :lol:

Als hij echt om het milieu gaf reed hij geen Hybrid. Zoals menig mensen hier al weten is een Hummer beter voor het milieu in productie, verbruik én demontage dan een Hybrid. Een grote vieze wasse neus als je het mij vraagt die nog gesubsidieerd wordt ook.
iVTEC-fab
Posts: 1001
Joined: Tue Jun 16, 2009 10:09 am

Post by iVTEC-fab »

integra wrote:Ik zag ook nog een sticker toen we zondag bij time attack waren.
GREAT THAT YOU DRIVE A HYBRIDE, BECAUSE I NEED YOUR GAS.


Geniaal! waar haal ik die? :lol:
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

iVTEC-fab wrote:
integra wrote:Ik zag ook nog een sticker toen we zondag bij time attack waren.
GREAT THAT YOU DRIVE A HYBRIDE, BECAUSE I NEED YOUR GAS.


Geniaal! waar haal ik die? :lol:


Hybrid.
You Save, I use...

Als je em wilt, kan ik die wel via via scoren ^^
'98 JDM Integra Type-R
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

mr. X wrote:Genoeg smerige lease rijders die mij eruit proberen te trekken met hun inferieure Hybrides om te compenseren voor het minderwaardigheidscomplex dat komt door zo'n langzaam hok maargoed, dat is mijn praktijk ervaring :lol:

Als hij echt om het milieu gaf reed hij geen Hybrid. Zoals menig mensen hier al weten is een Hummer beter voor het milieu in productie, verbruik én demontage dan een Hybrid. Een grote vieze wasse neus als je het mij vraagt die nog gesubsidieerd wordt ook.


Dat is niet helemaal waar hoor. Dat de leaserijders die hybride rijden en het niet om milieu technische reden doen is duidelijk. Het gaat om de Portemonnee (14% bijtelling).

Maar een hybride is niet per definitie slechter voor het milieu dan een andere auto als je het productieproces meeneemt. Hoe meer er geproduceerd worden hoe efficienter het proces en hoe meer er rijden hoe beter voor het milieu.
Nana korobi ya oki
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

integra wrote:Ik zag ook nog een sticker toen we zondag bij time attack waren.
GREAT THAT YOU DRIVE A HYBRIDE, BECAUSE I NEED YOUR GAS.


WHAHAHAHA! Magnifiek!
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Steven, efficientie is hier niet aan de orde. Het gaat om die smerige accu's. Die kunnen ze niet milieuvriendelijk recyclen dus hoe meer ze er van maken, hoe slechter dat is voor het milieu ongeacht of dat verbruik (volgens de boekjes) zo mooi is. In praktijk halen ze dit namelijk ook nooit. Vaker zitten ze zelfs rond de 1 op 14 dan 1 op 20.

Fijn om te weten dat de regering het zo steunt :thumbs: en dat irriteert me mateloos! Het is ook al gebleken dat een Hybrid (ongeacht het merk) veel harder moet werken om fatsoenlijk in te kunnen halen dan een snelle(re) auto's. Hierdoor zit hun verbruik vaak eerder op de 1 op 8 terwijl ik met een de DC2/EP3 en Z4 makkelijk meer dan 1 op 10 reed. Hypocriet, dat vind ik het..
chris
Posts: 664
Joined: Tue Mar 29, 2005 10:44 pm

Post by chris »

mr. X wrote:Genoeg smerige lease rijders die mij eruit proberen te trekken met hun inferieure Hybrides om te compenseren voor het minderwaardigheidscomplex dat komt door zo'n langzaam hok maargoed, dat is mijn praktijk ervaring :lol:



geezzus dude, sommige mensen (ik) rijden gewoon een civic hybride omdat ze het een fijne en prima auto vinden. Beetje hoog van de toren blazen dit..
jupke
Posts: 584
Joined: Sun Feb 06, 2005 7:01 pm

Post by jupke »

MR-X baalt gewoon dat hij zelf geen hybride heeft :lol: :wink:
maar langzaam zijn ze echt niet,ik heb in de cr-z gereden,en dat gaat goed van zijn plek,het lijkt misschien dat ze traag zijn omdat er geen herriepot onder zit
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

Die accu's valt allemaal wel mee hoor, die dingen gaan super lang mee dus kunnen gerycled worden. Er worden geruchten de wereld in geholpen door de grote olie maatschappijen. Er was al een elektrische auto in de jaren 70 maar dat is nooit van de grond gekomen. Drie keer raden waarom niet.

ik heb in meerdere hybrides gereden en het a-label krijg je niet zomaar, dat is gebaseerd op de uitstoot bij gecombineerd gebruik, inhalen gaat prima hoor, zeker met een Lexus GS450H haha, die hou je niet bij met je Integra. Maar ok dat is geen echte hybride.

Nieuwe Prius is ook niet traag ofzo, tis een beetje te makkelijk om alles wat hybride is en hybride rijdt in een hokje te stoppen.
Nana korobi ya oki
Mathy M
Posts: 318
Joined: Wed Oct 27, 2004 11:06 am

Post by Mathy M »

Het is al behoorlijk verbeterd maar het klopt dat de accu's wat lastiger te recyclen zijn. Althans, nog wel. En dat is waar het hier om draait. Alle innovaties die in de kinderschoenen staan worden vaak gestroomlijnd en geoptimaliseerd door trail and error. Over 40 jaar zijn ze misschien prima af te breken en word het milieu minder belast. Misschien rijden we wel met een kleine kernreactor in onze auto, krijg je dat probleem weer. Uranium. Het punt is dat je ergens moet beginnen, de technologie komt niet aanwaaien.

Zo simpel is dat.
Post Reply