ATR liefhebbers

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
sharkbait

ATR liefhebbers

Post by sharkbait »

Graag wou ik vragen of het voor mij mogelijk gemaakt zou kunnen worden mijn ATR hier te koop aan te bieden op het forum.
Toen ik deze heb aangeschaft ben ik hier op het forum even actief geweest maar verder eigenlijk nooit iets gepost. Zodoende kom ik niet aan de gevraagde 15 posts om iets te koop te mogen aanbieden.

Toch zou ik graag zien dat mijn ATR naar een liefhebber overstapt bij de verkoop en ben van mening die hier wel te vinden..

greetzz

Joris
donkeykong

Post by donkeykong »

gewoon meer posten :)
sharkbait

Post by sharkbait »

ja ik vind het ook zo stom om nu 10 onzin posts te plaatsen :D
maar in ieder geval bedankt!! nu heb ik er weer 1tje bij
mr. X

Post by mr. X »

Dat werkt ook niet want na 15 posts moet je account alsnog geactiveerd worden. Je hebt namelijk de status 'RegulaR' nog niet. Dit komt omdat je niet vaak actief bent.

Lees dit even door en stuur een berichtje naar heren moderators. Wie dat tegenwoordig zijn, ik weet het niet meer. De helft is niet meer actief dus het is een beetje onduidelijk zelfs voor mij :-)
LaurenZ

Post by LaurenZ »

mr. X wrote:Dat werkt ook niet want na 15 posts moet je account alsnog geactiveerd worden. Je hebt namelijk de status 'RegulaR' nog niet. Dit komt omdat je niet vaak actief bent.

Lees dit even door en stuur een berichtje naar heren moderators. Wie dat tegenwoordig zijn, ik weet het niet meer. De helft is niet meer actief dus het is een beetje onduidelijk zelfs voor mij :-)

@Sharkbait, Je bent toegevoegd. Je moet nu zelf je topic kunnen openen.
@Mr. X : Opmerking mbt mods en dergelijke is niet nodig. Je weet dat ik admin ben. Spreek mij aan. Ik dankzij mn slaappatroon zo'n 17/7 online zijn :roll:
'98 JDM Integra Type-R
Locked