Ctr 30Th.ann '03 en FN2 CW 2010

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Post Reply
User avatar
civic2002
Posts: 279
Joined: Sun Apr 19, 2009 12:26 am

Post by civic2002 »

vtec vince wrote:netjes!


dank je,ik had ze nog van mijn ep1.
User avatar
civic2002
Posts: 279
Joined: Sun Apr 19, 2009 12:26 am

Post by civic2002 »

Zag edwin (eteuben)zijn type r staan dacht even snel foto maken.
Maar toen ik terug kwam van shoppen zag ik hem foto's maken.
Was wel even grappig.

Image
Image
Image
User avatar
Arno
Posts: 1069
Joined: Thu Mar 01, 2007 10:40 pm
Contact:

Post by Arno »

Lekker aso dubbelparkeren :razz:
User avatar
civic2002
Posts: 279
Joined: Sun Apr 19, 2009 12:26 am

Post by civic2002 »

Arno wrote:Lekker aso dubbelparkeren :razz:



dat is honda parking,en voorkomt schade aan de deuren :lol: :lol:
vampire
Posts: 82
Joined: Fri Apr 03, 2009 5:32 pm

Post by vampire »

Die velgen zijn echt nice!








:roll:
User avatar
civic2002
Posts: 279
Joined: Sun Apr 19, 2009 12:26 am

Post by civic2002 »

vampire wrote:Die velgen zijn echt nice!








:roll:


dank je,wel wat meer poetswerk :lol: :lol: maar ja voor wat hoort wat.
User avatar
civic2002
Posts: 279
Joined: Sun Apr 19, 2009 12:26 am

Post by civic2002 »

nog paar foto's

Image
Image
Image
User avatar
civic2002
Posts: 279
Joined: Sun Apr 19, 2009 12:26 am

nieuwe embleem en logo achterklep

Post by civic2002 »

Vandaag maar even een nieuwe logo en embleem opgehaald en gemonteert was wel nodig.

Image

voor

Image

na

Image


en nog even een mooie foto van een afstand.

Image
User avatar
civic2002
Posts: 279
Joined: Sun Apr 19, 2009 12:26 am

Post by civic2002 »

mijn nieuwe mugen oliedop

Image
Image
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

civic2002 wrote:Zag edwin (eteuben)zijn type r staan dacht even snel foto maken.
Maar toen ik terug kwam van shoppen zag ik hem foto's maken.
Was wel even grappig.

Image


:o ops: :o ops: :o ops:

Zie dit nu pas... :razz: Maar wel grappig, kom ik uit de winkel sta jij naast me. Op het moment dat ik een foto wil maken, kom jij terug!

Verder nog updates Vico?
User avatar
civic2002
Posts: 279
Joined: Sun Apr 19, 2009 12:26 am

Post by civic2002 »

hoi edwin

Ik ben nog even aan het rond kijken wat ik nog wil kopen.
Wil zowiezo nog een radiateurdop van mugen of skunk of spoon.
Weet nog niet of ik en shortram cai wil monteren.
die sokjes van spoon vind ik ook leuk.
ik heb trouwens ook wat leuk speelgoed gezien op rc gebied.
De J.A.S civic type R fn2 model 1 op 10.Zat een beetje te googlen kwam ik hem tegen kost rond €169-189 ligt eraan waar je hem koopt.
Kan via krikke groningen bestelt worden leuk voor mijn honda collectie.

ik zie je trouwens niet zo vaak meer rijden.
En heb jij nog wat leuks gekocht??

gr vico
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

Heb geen werk meer he, dus de R wordt niet meer dagelijks gebruikt... :(

Verder wil ik de velgen gaan aanpakken dit jaar, de blaasjes en afgebladerde blanke lak zijn me een doorn in het oog... Dus dat zal de investering gaan worden. Oh ja en een nieuwe originele dakantenne, want die knapte me er spontaan af tijdens het autowassen! Aluminium kern was gewoon poreus geworden! :shock:

Maar verder laat ik de R af en toe wel uit hoor! Zondag naar Assen geweest, voor een meeting. :razz:
User avatar
civic2002
Posts: 279
Joined: Sun Apr 19, 2009 12:26 am

Post by civic2002 »

eteuben wrote:Heb geen werk meer he, dus de R wordt niet meer dagelijks gebruikt... :(

Verder wil ik de velgen gaan aanpakken dit jaar, de blaasjes en afgebladerde blanke lak zijn me een doorn in het oog... Dus dat zal de investering gaan worden. Oh ja en een nieuwe originele dakantenne, want die knapte me er spontaan af tijdens het autowassen! Aluminium kern was gewoon poreus geworden! :shock:

Maar verder laat ik de R af en toe wel uit hoor! Zondag naar Assen geweest, voor een meeting. :razz:




hoi

ja dat is balen dat je contract niet verlengd werdt.
maar wie weet krijg je wat leukers ervoor terug.

ja ik zit ook nog te denken of ik mijn ep3 velgen laat spuiten,of de originele kleur of wit lijkt me ook wel mooi.
balen van je antenne maar je heb tegenwoordig wel mooie antenne's te koop.ik wou ook nog naar assen maar is er niet van gekomen.
zag wel dat je mooie foto's had gemaakt.

gr vico
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

Erg balen ja... Niet zozeer om het werk, maar het zoeken naar ander werk. Daar gaat een hoop tijd en geduld in zitten!

Fotos gezien die ik zoal maak? Mooi man. Heb je een idee wat ik op fotogebied presteer... :razz:
User avatar
civic2002
Posts: 279
Joined: Sun Apr 19, 2009 12:26 am

Post by civic2002 »

eteuben wrote:Erg balen ja... Niet zozeer om het werk, maar het zoeken naar ander werk. Daar gaat een hoop tijd en geduld in zitten!

Fotos gezien die ik zoal maak? Mooi man. Heb je een idee wat ik op fotogebied presteer... :razz:



ja klopt,het is tegenwoordig niet zo makelijk meer om werk te vinden.
ja kan wel zien dat je verstand heb van foto's maken,ik doe het nog met de mobiel :lol:
binnenkort maar eens een fotoshoot van mijn ep maken :lol: :lol:
User avatar
civic2002
Posts: 279
Joined: Sun Apr 19, 2009 12:26 am

FK2 ingeruild voor een FN2 CW 2010

Post by civic2002 »

mijn verloofde heeft haar civic 1.8 sport ingeruild op een hele mooie FN2 champion white van 2010 met maar 5700 km.morgenavond kunnen we hem ophalen.heb even snel al foto's gemaakt voor een sneakpeak,meerdere foto's volgen nog uiteraard.




Image
Image
Image




gr vico
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Oe, damn!

Dat is nog eens jezelf verwennen. Mooie aanwinst! Het blijft een prachtige en zeer zeldzame auto in het wit!
User avatar
civic2002
Posts: 279
Joined: Sun Apr 19, 2009 12:26 am

Post by civic2002 »

mr. X wrote:Oe, damn!

Dat is nog eens jezelf verwennen. Mooie aanwinst! Het blijft een prachtige en zeer zeldzame auto in het wit!


hoi maarten

dank je wij zijn er ook erg blij mee.en uiteraard houden wij deze ook in ere zal ik maar zeggen zoals hij is.ja de paashaas komt vroeg dit jaar.
vorig jaar wou ze hem al kopen ipv de fk2 maar toen was hij nog te prijzig.nu konden we een mooie deal sluiten dus gelijk gedaan.
je bent er trouwens snel bij maar zoals ik op sommige topics kijkt ben jij meestal toch de eerste die reageert ook als iemand zich nieuw aanmeldt.
alleen maar beter vind ik.jij hebt trouwens ook een mooie collectie honda's en een zeer zeldzame integra.ik heb hem nog niet in het echt gezien maar op foto's is hij echt super.


gr vico
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Een mooi koopje moet je nooit laten lopen Vico, zeker niet als ze (jullie) de auto al zo graag wilde hebben.

Ik ben een zeer regelmatige bezoeker van het forum (klinkt zoveel leuker dan kei hard verslaafd) en reageer inderdaad snel als iets mijn interesse wekt. Het forum is sowieso niet zo actief op sommige dagen en voor nieuwe leden is het altijd leuk een snel en warm welkom te krijgen hoewel ik niet heel vaak meer reageer in voorsteltopics.

Feliciteer het (toekomstige) vrouwtje ook met de aanwinst en wens haar vele, veilige km's toe.
Hoop de auto eens in het echt te mogen zien!
User avatar
civic2002
Posts: 279
Joined: Sun Apr 19, 2009 12:26 am

Post by civic2002 »

mr. X wrote:Een mooi koopje moet je nooit laten lopen Vico, zeker niet als ze (jullie) de auto al zo graag wilde hebben.

Ik ben een zeer regelmatige bezoeker van het forum (klinkt zoveel leuker dan kei hard verslaafd) en reageer inderdaad snel als iets mijn interesse wekt. Het forum is sowieso niet zo actief op sommige dagen en voor nieuwe leden is het altijd leuk een snel en warm welkom te krijgen hoewel ik niet heel vaak meer reageer in voorsteltopics.

Feliciteer het (toekomstige) vrouwtje ook met de aanwinst en wens haar vele, veilige km's toe.
Hoop de auto eens in het echt te mogen zien!


Zeker weten zo'n deal laat je zeker niet weten niet voorbij gaan.
Mijn (toekomstige)vrouwtje heb ik bij deze gefeliciteerd namens jou.
En een bedankje retour namens haar.
Wie weet komen we elkaar een keer tegen in assen of een andere meeting.Veilige km zeker weten want mijn ep3 zal denk ik dit weekend in de garage blijven haha.

gr vico
Post Reply