Ik ben Jeffrey, 26 jaar. Net een Type R geimporteerd, hele bende moet nog geregistreerd worden enzo. Daar had ik ook wat te vragen over. Ik wou iets dat een beetje hardcore was en een goede basis. Maar de stock DC2 lijkt mij zo een goede basis dat ik voorlopig het onderstel met rust laat. Wat een beest van een auto. Ideale kandidaat voor....de Nordschleiffe Dat is dus waar ik van hou, circuit rijden. Foto's komen zodra ik met de dSLR wat mooie heb gemaakt!
EGtje inderdaad. Erg leuk hoor, genoeg plezier mee gehad. Maar ja, roest + de behoefte aan iets beter. Je kan 5000e in een EG stoppen maar dan nog steeds heb je geen auto in de klasse van een Integra. Wellicht als je er een kooi in doet maar ik wil tijdens een ongeluk geen kooi koppen Hebben we het nog niet gehad over alle tijd en moeite, het uiterlijk, nieuwer, veel volwassener interieur enzovoort.
Een goede 4 punts gordel en dikke rolkooi padding zou moeten voorkomen dat er soortgelijke zaken gebreuren. Een normale 3 puntsgordel en flubber stoelen is verre van afdoende als je in een kooi rijdt. Stevig jezelf vast strappen in een goede kuipstoel wel.
Goed, to each his own uiteraard. Ik weet dat er ooit zoiets is voorgevallen @ CCH dus we gaan er verder maar niet op in.
CCH heb ik niet zoveel boodschap aan :P Een goede 4punts is zeker belangrijk, maar elke goede gordel rekt. Als een gordel niet kan oprekken dan maak je bij een zwaar ongeluk weer kans op fataal deceleratie letsel. Dus by design rekken ze iets :P