ATR remmen opties
ATR remmen opties
De voorklauwen van de ATR zijn helaas naar de eeuwige jachtvelden... Weten jullie waar ik het beste kan zoeken voor nieuwe (of gebruikte) en/of passen er ook andere Honda klauwen op??
- vtec vince
Nee, de klauwen van ATR zijn niet op andere Honda auto's te vinden.
Ik zou proberen te reviseren. Vaak een tijdelijke optie die soms lang meegaat, en gezien de prijsverschillen tussen revisie en nieuwe klauw blijft het te overwegen.
Het geld voor 2 nieuwe klauwen komt al in de buurt van een goedkope performance set.
Ik zou proberen te reviseren. Vaak een tijdelijke optie die soms lang meegaat, en gezien de prijsverschillen tussen revisie en nieuwe klauw blijft het te overwegen.
Het geld voor 2 nieuwe klauwen komt al in de buurt van een goedkope performance set.
- vtec vince
http://www.hondaoriginalparts.com/honda_car_parts_selection_pfk.php?block_01=17S1A01&block_02=B__2201&block_03=6473
Had je het hier ook al geprobeerd Dimer?
Is in England :wink:
Had je het hier ook al geprobeerd Dimer?
Is in England :wink:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Het is simpel, redelijke remmen kosten rond de € 850 a 1000 en goede € 2000 - 2500 en beste € 4500 - 5000 wil je goed kunnen remmen mot je niet zeuren en gewoon geld uitgeven, aan vermogen word doorgaans makkelijk budget gespendeerd, maar remmerij en wegligging word blijkbaar altijd zeuren.................... :roll:
Genesis
Genesis
-
genesis wrote:Het is simpel, redelijke remmen kosten rond de € 850 a 1000 en goede € 2000 - 2500 en beste € 4500 - 5000 wil je goed kunnen remmen mot je niet zeuren en gewoon geld uitgeven, aan vermogen word doorgaans makkelijk budget gespendeerd, maar remmerij en wegligging word blijkbaar altijd zeuren.................... :roll:
Genesis
daar hoef je Dimer niet op te wijzen hoor, dit is volgens mij zijn daily.