bertjehonda [een paar foto's van de westfield]
-
haha nee ik werk daar niet ik woon in hardinxveld maar gek genoeg ben ik nog geen ene keer een atr in hardinxveld tegengekomen. ik ben zowiezo de enige witte r in het dorp alleen in sliedrecht schijnen nu 3 itr te rijden. tot vervelens toe haha ik word elke keer gebeld , zovan ik zag je daar en daar rijden maar je zwaaide helemaal niet. deu da was ik ook niet haha
bertjehonda wrote:haha nee ik werk daar niet ik woon in hardinxveld maar gek genoeg ben ik nog geen ene keer een atr in hardinxveld tegengekomen. ik ben zowiezo de enige witte r in het dorp alleen in sliedrecht schijnen nu 3 itr te rijden. tot vervelens toe haha ik word elke keer gebeld , zovan ik zag je daar en daar rijden maar je zwaaide helemaal niet. deu da was ik ook niet haha
Gewoon even de Nieuwe Weg en/of de Kade in de gaten houden! :wink:
-
ja dat is vragen om problemen natuurlijk! :lol:
Jij bent vorig weekend ook gespot, verder op de dijk door een collega die dacht dat ik het was, maar die persoon heeft niet zoveel verstand van auto's en kan geen ITR van een ATR onderscheiden.
Ik heb jou in de ITR nog niet gespot overigens, we wachten rustig af!
Jij bent vorig weekend ook gespot, verder op de dijk door een collega die dacht dat ik het was, maar die persoon heeft niet zoveel verstand van auto's en kan geen ITR van een ATR onderscheiden.
Ik heb jou in de ITR nog niet gespot overigens, we wachten rustig af!
-
zo lang geleden dat ik wat getypt heb hier maar we zijn weer wat info verder.
de itr is verkocht die heeft een nieuwe baas ergens in groningen.
dat is al ruim een jaar geleden.
heb er toen een jazz voor terug gekocht.
fijn auto'tje en lekker simpel
dit had een simpele reden. dagelijks gebruik en toch eens een keer serieus gaan gebruiken voor circuit gebruik vonden we geen goede combo hester moes er elke dag mee naar der werk.
maar er zou dan wel in de toekomst een extra speel auto bij komen.
dat is ook gebeurt.
in de zomer van vorg jaar hebben we een westfield gekocht
heel leuke auto erg leuk rijden.
hij had alleen 2 grote nadelen. (of voordelen net hoe je het bekijkt)
1 het had behoorlijk wat opknap werk nodig.
2 het is GEEN honda
dus ook gelijk 2 goede redenen om te kunnen hobbyen
daar ben ik nu dan ook mee begonnen.
het blok is eruit bak eruit alles eruit.
eigenlijk alles wat draaiend was en ford was is eruit nu
2 weken geleden een s2000 6bak gehaald die gaat erin.
en aanstaande zaterdag gaan we een f20c halen.
dus weer genoeg om te gaan sleutelen en pas maken want de ruimte is heel erg beperkt bij de westfield.
ik zal zo even proberen een paar foto's te plaatsen maar dat is toch al nooit me sterkste kant geweest..
hopen dat t lukt.
en uiteraard meer info volgt
de itr is verkocht die heeft een nieuwe baas ergens in groningen.
dat is al ruim een jaar geleden.
heb er toen een jazz voor terug gekocht.
fijn auto'tje en lekker simpel
dit had een simpele reden. dagelijks gebruik en toch eens een keer serieus gaan gebruiken voor circuit gebruik vonden we geen goede combo hester moes er elke dag mee naar der werk.
maar er zou dan wel in de toekomst een extra speel auto bij komen.
dat is ook gebeurt.
in de zomer van vorg jaar hebben we een westfield gekocht
heel leuke auto erg leuk rijden.
hij had alleen 2 grote nadelen. (of voordelen net hoe je het bekijkt)
1 het had behoorlijk wat opknap werk nodig.
2 het is GEEN honda
dus ook gelijk 2 goede redenen om te kunnen hobbyen
daar ben ik nu dan ook mee begonnen.
het blok is eruit bak eruit alles eruit.
eigenlijk alles wat draaiend was en ford was is eruit nu
2 weken geleden een s2000 6bak gehaald die gaat erin.
en aanstaande zaterdag gaan we een f20c halen.
dus weer genoeg om te gaan sleutelen en pas maken want de ruimte is heel erg beperkt bij de westfield.
ik zal zo even proberen een paar foto's te plaatsen maar dat is toch al nooit me sterkste kant geweest..
hopen dat t lukt.
en uiteraard meer info volgt
-
- vtec vince
-
-
zo nog weer even een kleine update voor de westfield een mooi setje wilwood 4 pots remklauwen gehaald nieuwe geventileerde schijven ook.
een goede koppeling gehaald (oem honda)
en een mooi tcc vliegwiel gescoort
allemaal nieuwe pakkingen en filter besteld voor alles wat aan de kop zit. WAT zijn die pakkingen van honda toch duur
over 2 weken me gasklep even naar spoon spec's maken (draaien) dan kan ik alles er weer op gaan bouwen en dan kan ik gaan klooien om alles in de auto te krijgen dat gaat een aardig werkje worden denk ik.
een goede koppeling gehaald (oem honda)
en een mooi tcc vliegwiel gescoort
allemaal nieuwe pakkingen en filter besteld voor alles wat aan de kop zit. WAT zijn die pakkingen van honda toch duur
over 2 weken me gasklep even naar spoon spec's maken (draaien) dan kan ik alles er weer op gaan bouwen en dan kan ik gaan klooien om alles in de auto te krijgen dat gaat een aardig werkje worden denk ik.