Sigur - Engine Bay is klaar
Afgelopen winter maar eens een bezoekje gebracht bij Derk van All4honda
Heb een 4-2-1 Toda style spruitstuk meegenomen, mooie nette spruit met een goeie flow in het midden gebied, reed hiervoor met een 4-1 JDM Honda spruit en heb niet het idee dat ik bovenin verlies heb.
Mijn achterbankje was ook behoorlijk verkleurd (bijna lichtblauw
ops: ) dus heb bij derk een nette achterbankje met mat meegenomen, deze is slechts een beetje verkleurd aan de bovenkant.
Ook een X-Bar geplaatst, als je dan toch bezig bent :wink: Zat wel ff wat werk in (vooral in je uppie :roll: ) maar was verder prima te doen.
De x-bar komt mooi over het achterbankje heen. Past perfect :thumbs:
De ITR is inmiddels ook weer voorzien van een nieuwe APK en heb de shortshifter vervangen door OEM, en dat rijdt toch wel veel lekkerder :wink:
Heb een 4-2-1 Toda style spruitstuk meegenomen, mooie nette spruit met een goeie flow in het midden gebied, reed hiervoor met een 4-1 JDM Honda spruit en heb niet het idee dat ik bovenin verlies heb.

Mijn achterbankje was ook behoorlijk verkleurd (bijna lichtblauw

Ook een X-Bar geplaatst, als je dan toch bezig bent :wink: Zat wel ff wat werk in (vooral in je uppie :roll: ) maar was verder prima te doen.

De x-bar komt mooi over het achterbankje heen. Past perfect :thumbs:

De ITR is inmiddels ook weer voorzien van een nieuwe APK en heb de shortshifter vervangen door OEM, en dat rijdt toch wel veel lekkerder :wink:
- vtec vince
Heel erg fancy.
Vraagje alleen over die X bar.
Hij past in combi met de achterbank. Maar is het daadwerkelijk nog mogelijk om iemand achterin te hebben, of kan je dat dit vergeten ?
Zit er zelf ook over te twijfelen... Maar soms, heel soms, wil ik nog wel eens met z'n 3e in de auto zitten :lol:
Hij past in combi met de achterbank. Maar is het daadwerkelijk nog mogelijk om iemand achterin te hebben, of kan je dat dit vergeten ?
Zit er zelf ook over te twijfelen... Maar soms, heel soms, wil ik nog wel eens met z'n 3e in de auto zitten :lol:
'98 JDM Integra Type-R
L4urenZ wrote:Heel erg fancy.
Nope, de pilar bar zit dan in je nek. Je kan hem wel weghalen en dan is het geen probleem, echter heb je de hoeken nog altijd de uiteinden van de X bar.
Als je wilt kan ik nog wel een paar extra foto's voor je maken.