Aardbeving/Tsunami Japan
Voor hen die het willen zien.
De "big picture" van de Boston newspaper heeft al 3 artikelen met foto's
Heel erg om te zien, maar je ziet geen schokkende afbeeldingen, afgezien dat het natuurlijk heel erg daar is.
Massive Earthquake hits Japan - Boston Bigpicture
Japan: earthquake aftermath
Japan - Vast Devastation
De "big picture" van de Boston newspaper heeft al 3 artikelen met foto's
Heel erg om te zien, maar je ziet geen schokkende afbeeldingen, afgezien dat het natuurlijk heel erg daar is.
Massive Earthquake hits Japan - Boston Bigpicture
Japan: earthquake aftermath
Japan - Vast Devastation
'98 JDM Integra Type-R
mr. X wrote:Ik zit nu op Nederland 1 'Één vandaag' te kijken en daar staan ze bij een van de weinige benzine stations die nog wat heeft, netjes in een rij zonder te duwen of te trekken.
Ik zeg niet dat ze geen fouten kunnen maken maar dat ze geordend en nuchter blijven onder de situatie. In Nederland zou je onder de voet worden gelopen en degene met de grootste mond had als eerste zijn jerrycan vol...
Wij (90% van alle in Nederland wonende mensen) kunnen wat dat aangaat nog heel veeeeeeeeel leren van Japanners.
Eigenlijk zijn wij ongelovelijke aso's..... :-?
ITR1217 wrote:Benjdmin wrote:MLM wrote:Persoonlijk vind ik het niet echt gepast.
Agreed...
I agree also, that wasn't the reason for the picture ...
Eens,
maar toch denk ik dat bedrijven zoals Van Deijne en Japoto hier vruchten van gaan plukken als ze emoties uitschakelen en de geldwolf loslaten. Het leven is nu eenmaal niet anders.
Was vandaag ff bij Van Deijne en ik zie dat die bijna alleen import sloopauto's hebben "liggen".
'Honda is donating 300 million yen, 1,000 generators and 5,000 gas canisters toward the relief and recovery effort. Staff is being dispatched to instruct on generator operation. It will suspend production in factories at Sayama, Ogawa, Tochigi, Hamamatsu, Suzuka and Kumamoto. All regular operations at Honda facilities in the Tochigi area, including R&D centers, will be suspended as well. One Honda employee was killed at a Tochigi R&D center when a wall collapsed.'
Benjdmin wrote:'Honda is donating 300 million yen, 1,000 generators and 5,000 gas canisters toward the relief and recovery effort. Staff is being dispatched to instruct on generator operation. It will suspend production in factories at Sayama, Ogawa, Tochigi, Hamamatsu, Suzuka and Kumamoto. All regular operations at Honda facilities in the Tochigi area, including R&D centers, will be suspended as well.'
welk ander autofabrikant zou dit voor zijn volk doen? RESPECT!