Honda civic type r fn2

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
FUBAR

Honda civic type r fn2

Post by FUBAR »

Hoi hoi

Heb me al eens ooit voorgesteld in een topic ==> civic ej9, alee wat ge voorstellen kunt noemen natuurlijk!!!!!! Dat topic (civic ej9) mag overigens weg :D
Nu nen keer deftig voorstellen :lol:
Ben Moers Tim, 21 jaar en woon in Sint-Truiden
Rij met een honda civic type r fn2. Zijn enkele zaken aangepast

Interior: Parrot, voor handsfree te bellen
Exterior: Type r grill plaatje, stickers moeten nog geplaatst worden :lol:

Performance: Tdi uitlaatcollector, invidia uitlaatsysteem, hondata flashpro
Goed voor 217 pk

Filmpje ==>http://www.youtube.com/watch?v=vvBVPCHCeAs

Zaken die er wss nog gaan gebeuren na verloop van tijd

Interior: denk niks meer, tenzijn mss die ambiente footlights, ma daar twijfel ik serieus over :roll:

Exterior: 1) Grand prix pack willen zetten! Ma kvind het nogal duur voor 2 lippen, ben er eerlijk in :-) ==> 890 euro, mja mij kennende plaats ik het na verloop van tijd toch..
2) Honda rage alloy wheels 19 inch

Performance: Inlaatcollector, airbox ==> wss voor dees jaar nog, en erna nokkenassen

Zo zou ik hem graag krijgen==>
Image

Nu ben ik op zoek naar een goede airbox, ben aan het twijfelen tussen gruppe m ram air system of een mugen airbox.. Of mss iemand anders nog betere voorstellen??

Oftewel........

Eerste de inlaatcollector veranderen. Kweet nog nie welke van de 2 het eerste gaat komen..

Hier een paar foto's van hoe de auto er nu bijstaat ==>
ps: foto's zijn niet van de beste kwaliteit, sorry!!

Image
Image

Voila se vragen of voorstellen, vuur ze maar af :twisted: :lol:

Grts Tim
vtec vince

Post by vtec vince »

Welkom Tim,
Nette Civic!

Onze zuiderburen doen het toch goed, met 21 jaar al een FN2 rijden :-)
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
FUBAR

Post by FUBAR »

vtec vince wrote:Welkom Tim,
Nette Civic!

Onze zuiderburen doen het toch goed, met 21 jaar al een FN2 rijden :-)

Haha, ja he, wetende dat ik pas 19 was toen ik hem kocht :razz:
mr. X

Post by mr. X »

Welkom Tim.

Mocht je nog Rage velgen willen zag ik toevallig gisteren een setje voorbij komen voor (volgens mij) een schappelijke prijs.

Link hier!
FUBAR

Post by FUBAR »

mr. X wrote:Welkom Tim.

Mocht je nog Rage velgen willen zag ik toevallig gisteren een setje voorbij komen voor (volgens mij) een schappelijke prijs.

Link hier!

Thx voor de link, maar spijtig genoeg zijn dit witte velgen, kvind het niet zo passen onder een rode R..
culasse

Post by culasse »

welkom Tim. Mocht je op zoek zijn naar een andere inlaat

Ik neem aan dat je een AAS/XOPOWER/TDI spruitstuk onder je FN2 hebt zitten.

*GEEN SPAM* stuur hem een PB.

Paul.
FUBAR

Post by FUBAR »

culasse wrote:welkom Tim. Mocht je op zoek zijn naar een andere inlaat

Paul.

Tis niet voor iemand iemands zaak af te breken, en het is ook maar een gewone vraag, maar die intake, is dit niet al een paar keer getest gwst met slechte resultaten??? Kan mis zijn, mss dat je mij het tegendeel kan bewijzen..
Kzeg nog eens, merci voor de link, en tis maar een vraag he, so don't shoot me :D

Die shortshifter zie ik anders wel zitten :twisted:
Gijs

Post by Gijs »

Nog nen kempsprinter ;)
ITR1217

Post by ITR1217 »

FUBAR wrote:
culasse wrote:welkom Tim. Mocht je op zoek zijn naar een andere inlaat dan
Paul.

Tis niet voor iemand iemands zaak af te breken, en het is ook maar een gewone vraag, maar die intake, is dit niet al een paar keer getest gwst met slechte resultaten??? Kan mis zijn, mss dat je mij het tegendeel kan bewijzen..
Kzeg nog eens, merci voor de link, en tis maar een vraag he, so don't shoot me :D

Dat is volgens mij hetzelfde als een warme luchtblazer aansluiten op je motor :roll: :roll:

Ikzelf heb de Gruppe M, heel teverden van mooi geluid ... enige nadeel bij regen word de motor ruimte beetje vuil doordat je die front rubber een stukje moet verwijderen.
FUBAR

Post by FUBAR »

[quote="Gijs"]Nog nen kempsprinter ]

Yep idd!!! :lol: , goed forum vind ik dit!!
Hier antwoorden ze u tenminste :razz: als ge op hondaclubbelgium een vraagt stelt, antwoord niemand :!: :!:
FUBAR

Post by FUBAR »

ITR1217 wrote:
FUBAR wrote:

Paul.

Dat is volgens mij hetzelfde als een warme luchtblazer aansluiten op je motor :roll: :roll:

Ikzelf heb de Gruppe M, heel teverden van mooi geluid ... enige nadeel bij regen word de motor ruimte beetje vuil doordat je die front rubber een stukje moet verwijderen.

Waar heb jij uwe gruppe m gehaald?? Kheb gezien dat in holland iemand is die dit verdeeld.. Maar krijg mar weinig reactie erop :(

En enige verschillen met de gruppe m buiten het geluid? Als ge die mannen van gruppe m moet geloven draai ik na de intake 11,2 ps meer :lol: haha, tgaat wss eerder omgedraaid zijn, 2,11 ps :razz:
ChristopheR

Post by ChristopheR »

Aha ook de weg naar hier gevonden :-)
Gijs

Post by Gijs »

Gruppe M zou de beste airbox op nen ep3, werkt alleen niet zonder veel aanpassingen op de LHD versie maar in Engeland zeer gegeerd, hoe het zit met de FN2 versie heb ik wel geen idee van..
FUBAR

Post by FUBAR »

Kheb een vraagske, mss een stoemme, maar zoveel ken ik er nie van.

Heb dus het probleem dat mijn auto soms eens op 500 toeren terugvalt en zich dan terug herpakt... Maar nu sinds een week of 2 ,3 begint hem da dus enorm fel te doen!!! Geen 1 rood licht dak kan stoppen da hem het nie doet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wordt er werkelijk gek van, uitlaatsysteem klopt continu tegen de bumper.
Auto herpakt zich wel ff in toeren, maar valt altijd terug naar 500. Opt begin let ge er zo nie op, ma nu begint da dus serieus erg te worden.. Kwoon dan nog eens kort bij het stad, kzit daar redelijk veel, dus ge kent da he, stoppen, vertrekken, stoppen, vertrekken.. En elke keer alsk stop da gekletter vanachter van die catback en altijd naar 500 toeren vallen..
Zou dit aan de afstelling kunnen hangen????
ITR1217

Post by ITR1217 »

FUBAR wrote:
ITR1217 wrote:
FUBAR wrote:
Paul.

Waar heb jij uwe gruppe m gehaald?? Kheb gezien dat in holland iemand is die dit verdeeld.. Maar krijg mar weinig reactie erop :(

En enige verschillen met de gruppe m buiten het geluid? Als ge die mannen van gruppe m moet geloven draai ik na de intake 11,2 ps meer :lol: haha, tgaat wss eerder omgedraaid zijn, 2,11 ps :razz:

Ik ben bij http://www.cplracing.co.uk geweest daar die mij de beste uitleg gaven en super vriendelijk waren, hadden hem ook gewoon op stock ! Voor LHD :wink:

Ik heb momenteel alleen Hondata en Gruppe M, wegens tijdgebrek had CPL racing alleen tijd om dit te doen, is maar uurtje werk.

In April ofzo ga ik terug voor andere zaken, kijk anders eens in mijn voorstel topic.

Resultaat Gruppe M + Hondata : auto rijd veel leuker, is waarschijnlijk niet veel PK winst maar is gewoon soepeler, vlotter !

Wanneer ik terug ga word die op de bank afgesteld dan kan ik je meer over PK's vertellen.
Jo&

Post by Jo& »

FUBAR wrote:Kheb een vraagske, mss een stoemme, maar zoveel ken ik er nie van.

Heb dus het probleem dat mijn auto soms eens op 500 toeren terugvalt en zich dan terug herpakt... Maar nu sinds een week of 2 ,3 begint hem da dus enorm fel te doen!!! Geen 1 rood licht dak kan stoppen da hem het nie doet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wordt er werkelijk gek van, uitlaatsysteem klopt continu tegen de bumper.
Auto herpakt zich wel ff in toeren, maar valt altijd terug naar 500. Opt begin let ge er zo nie op, ma nu begint da dus serieus erg te worden.. Kwoon dan nog eens kort bij het stad, kzit daar redelijk veel, dus ge kent da he, stoppen, vertrekken, stoppen, vertrekken.. En elke keer alsk stop da gekletter vanachter van die catback en altijd naar 500 toeren vallen..
Zou dit aan de afstelling kunnen hangen????

Post het ff in het technische gedeelte, meer kans op passend een antwoord!
Locked