mr. X wrote:Tegen die tijd heb ik meer informatie over hoe en wat.
Ben benieuwd

Rikky wrote:Ding komt uit Veghel, altijd netjes onderhouden... Alleen veel carbon op gekomen... Kwa lak en interieur is hij wel echt heel netjes!
Ding heeft wel een NIEUW blok gekregen niet heel veel km's terug...
Ik heb wat met die jongen lopen praten en mailen...
En deze ITR was de auto waarop ik verlieft werd op de DC2... alleen was hij nog iets meer standaard...
Als ik hem was origineel maken die prijs vragen en dan raakt hij hem zeker kwijt!
jupke wrote:Rikky wrote:Ding komt uit Veghel, altijd netjes onderhouden... Alleen veel carbon op gekomen... Kwa lak en interieur is hij wel echt heel netjes!
Ding heeft wel een NIEUW blok gekregen niet heel veel km's terug...
Ik heb wat met die jongen lopen praten en mailen...
En deze ITR was de auto waarop ik verlieft werd op de DC2... alleen was hij nog iets meer standaard...
Als ik hem was origineel maken die prijs vragen en dan raakt hij hem zeker kwijt!
komt hij uit veghel Rik? dit is volgens mij toch de oude auto van Gerard
mr. X wrote:Daarom ben ik blij met mijn taxatierapport.
Kan het overigens ook iedereen aanraden voor dat geld. Kost je € 100,- tot € 200,- en het verzekert je wel van een fatsoenlijk bedrag bij schade want de dagwaarde is om te huilen.
In wezen wordt dit een klassieker. Mits goed onderhouden, verzorgd en aannemelijke km stand zouden ze niet veel verder in prijs moeten zakken als je het mij vraagt.