Zo.. heb je dan eindelijk je zomervelgen weer eronder, lekker genieten van het rijden moet 1 of andere mongool het weer voor je verpesten.
Ik ging vandaag naar de wasboxen bij de BP, ik loop naar de voorkant en trof een kapotte mistlamp aan.. ik dacht 'vast een steen.. balen!'
Ik keek verder.. grote schaaf op de voorbumper en ontzet, kenteken helemaal krom! Ik stond echt met m'n mond vol tanden en ogen vol tranen, ik heb nog nooit schade gehad en dan overkomt het je.. ik weet zeker dat het gisterenavond is gebeurd op m'n werk, het was donker en ik was moe toen ik naar m'n auto liep dus het is was me helemaal niet opgevallen natuurlijk ook geen briefje.. ik hoop dat ie z'n eigen auto helemaal in de prak rijdt en geen cent ervoor krijgt!
Probeer je altijd zo netjes om te gaan met je auto en dan dit weer, het is ook altijd iets!! Ik vind het ook niet gek dat ik het niet laat over spuiten!
Ik ben blij dat m'n parkingpole en koplamp niet geraakt zijn.. maar ik baal erg echt heel van! Vooral omdat dit een japanse bumper is zonder die rare gaten en schroefdraad in de neusjes!