Zaanenstraat Haarlem ong. 15:50, er stond een zilveren EP3 met een blauw (spoon racing?) raamsticker achter me 8) .
Wie o wie!
zilveren EP3 haarlem
Haha ja idd ik dacht ik moet erachter aan wou ook rechtsaf slaan maar ik had haast moest naar heemstede mn vriendin wegbrengen en daarna doorknallen naar leiden op school
We kunnen deze week wel ffe meeten als je dat leuk lijkt
Ik heb em sinds 28 december
Daarvoor reed ik een groene EG met rising sun zijscherm en witte velgen
Miss ken je die die met die takke herrie^^
We kunnen deze week wel ffe meeten als je dat leuk lijkt

Ik heb em sinds 28 december
Daarvoor reed ik een groene EG met rising sun zijscherm en witte velgen

Miss ken je die die met die takke herrie^^
Ik heb em ook nog niet zo gek lang hoor, oktober had ik em gehaald.
Beste aankoop sinds tijden! ik reed eerst in een ibiza sport uit 2004 met 100pk dus was wel even een ommezwaai haha!
Meeten lijkt me zeker leuk maar moet even kijken hoe ik in mijn tijd zit, misschien is het leuk om gelijk met wat meer mensen uit de buurt af te spreken....maken we er gelijk een mini meeting van!
p.s. De EG heb ik volgens mij wel eens zien/horen rijden :-).
Beste aankoop sinds tijden! ik reed eerst in een ibiza sport uit 2004 met 100pk dus was wel even een ommezwaai haha!
Meeten lijkt me zeker leuk maar moet even kijken hoe ik in mijn tijd zit, misschien is het leuk om gelijk met wat meer mensen uit de buurt af te spreken....maken we er gelijk een mini meeting van!
Gianni wrote:Ik heb em ook nog niet zo gek lang hoor, oktober had ik em gehaald.
ongetwijfelt haha je hoort hem van een kilometer al aankomen als ik em open gooide op de zanelaan hoorde mn moeder me al aankomen ik woon in de indische buurt dus dat is nog wel een eindje :-)
haha ja van seat naar honda is een heel verschil vooral in vermogen gefeliciteerd man met je super aankoop^^
ik wil de EG trackready gaan maken in de loop der jaren
laurenz kan vast ook wel mee meeten en martijn mischien?
lau heeft een JDM ITR
en martijn de dikste EP3 van de haarlemmermeer (persoonlijk vind ik dat)
Haha nice 8) lekker herrie maken!
Ja ik had ineens een vermogens-verdubbeling toen ik naar de type R overstapte
.
Cker vet wat je met de Eg van plan bent, ik las het in je voorstel topic.
Lijkt me leuk ik heb de ITR van Laurenz nog nooit in het echt gezien, martijn zie ik regelmatig bij de sportschool en hij heeft zeker de dikste Ep3 ik had laatst even een stukje meegereden...... :lol:
Wat een verschil vergeleken met mijn (bijna) stock ep3 echt niet normaal, maar je moet ergens beginnen hè en hij heeft em ook al ietjes langer :wink:
Ja ik had ineens een vermogens-verdubbeling toen ik naar de type R overstapte

Cker vet wat je met de Eg van plan bent, ik las het in je voorstel topic.
Lijkt me leuk ik heb de ITR van Laurenz nog nooit in het echt gezien, martijn zie ik regelmatig bij de sportschool en hij heeft zeker de dikste Ep3 ik had laatst even een stukje meegereden...... :lol:
Wat een verschil vergeleken met mijn (bijna) stock ep3 echt niet normaal, maar je moet ergens beginnen hè en hij heeft em ook al ietjes langer :wink: