Haha dat sowieso, maar ik kan het beter ergens anders aan spenderen :lol:
Ik wil voor volgend jaar zomer nieuwe banden, deze keer WEL goede en geen hakkietakkie dingen.. en ik wil nog swaybars 8)
Na 1.5 jaar 'ellende' en verplichtingen aan de EG heb ik eindelijk iets leuks kunnen kopen, een blauwe ASR brace! :-)
De ASR brace match mooi met m'n velgen :lol:
Ik hoop dat ik nog voor JAF met het vrijrijden de ITR swaybars en draagarmen bij elkaar kan krijgen, dan kan alles gelijk eronder 8)
Heb vorige week mijn ASR brace verkocht terwijl ik hem nog nooit gemonteerd had. Ben dus benieuwd of je verschil voelt :-)
Kleur matched erg goed. Ik zou alleen geen blauwe draagarmen nemen. Dan wordt het waarschijnlijk te druk. Mooi mat zwart of misschien zilver maar eigenlijk heeft mijn voorkeur om alles zwart te hebben.
Haha, ik wil het eronder hebben in combinatie met ITR swaybars.. ik ben meer van 'function over fashion' maar geloof dat dit ding ook een soort strutbar is?
Ik wil alles OEM hebben dus mooi zwart
Je kan ook upgraden naar Function 7 armen met een zwart teflon laagje. Zeer mooi en springt ook niet in het oog.
Het is inderdaad een soort van versteviging. Hierdoor zal je onderstel (voornamelijk de achterste draagarmen) minder bewegen ten opzichte van elkaar waardoor de auto beter op de weg moet blijven. Althans dat is het idee dat ik heb, in hoeverre het ook klopt is een tweede
Gelukkig heb ik sinds een tijdje een vriendin die (het niet dusdanig interesseert) maar wel een s2000 wil dus Maarten kan zijn plezier niet op :stampen:
ops:
Probleem is eigenlijk dusdanig dat ik vaak 8 van de 10 keer m'n geld aan de auto besteed en ook echt meer onderdelen heb liggen dan kleren/make up... Mams laat altijd m'n kamer zien als er visite is, dat het net een garage is en wijst dan naar m'n swaybars, velgen, lip en ASR brace die hier liggen ops:
Ik heb gelukkig genoeg meidenspul voor mijn doen :lol: kom niks te kort
8)
I will.. ik heb nog zwarte Recaro's nodig 8) maar ik vind de Bride Low Maxx (replica, echte zijn mij te duur :lol: :lol: ) stoelen ook eigenlijk wel lekker zitten.. ops: ik rijd daar nu natuurlijk elk weekend in en heb nog nooit langer dan 5 min in een Recaro gezeten dus eerst maar eens Recaro's uitproberen voordat ik een beslissing neem :-)
Fotoshoots met volledig smerige Honda's kunnen anders ook mooie plaatjes opleveren... ik heb er zo enkele. ;-) voor zover je mijn foto's enigzins een fotoshoot kan noemen... ben maar een amateurke in fotograferen.