FN2 verkocht voor Ford Focus ST 2007==> 260pk & 480nm
-
- Posts: 157
- Joined: Thu Sep 17, 2009 3:04 pm
- Contact:
Benjdmin wrote:Why?
Ik wij mij Type R toch nog iets meer laten onderscheiden van een "gewone Civic" :wink:
Eigenlijk zou er nu nog een inox geplof uit mijn FN2 dienen te komen,
als bevestiging dat het een Race-bak is en geen johny bak :mrgreen:
Budget is op :wink:
ps: ik heb mijn voorste Michelin Pilot's (recent gekocht) vannachter geplaatst...
Want ik ben er toch niet zó wild van :-?
De band is té zacht voor de Type R.
Ik verkies de potenza's, die kunnen hogere snelheden aan in de bochten.
Maar vooral: de Potenza schuift minder snel in de bochten!
-
- Posts: 180
- Joined: Fri Sep 03, 2010 11:09 pm
-
- Posts: 157
- Joined: Thu Sep 17, 2009 3:04 pm
- Contact:
-
- Posts: 180
- Joined: Fri Sep 03, 2010 11:09 pm
-
- Posts: 157
- Joined: Thu Sep 17, 2009 3:04 pm
- Contact:
ZOndag 10-10-'10
Ik heb maar 1 rit kunnen rijden :-s
Toegekomen om +/- 14u40 en de ring was al toe sinds 13u had ik daar vernomen.
'k heb een 2tal uur dienen aan te wachten
Maar ik had het er wel voor over
Ik wou nog een ritje rijden, maar dan was hij terug toe??
Ik denk een ongeval gebeurt achter mij , in mijn "rit" !!
Ik vind het wel gevaarlijk, die nürburgring :shock:
Moeilijker als Zolder.
Daar had ik enkel een slow lap kunnen rijden :doh:
want er was nadien een dodelijk slachtoffer...
Het was mijn 1ste x op de Nnring. dus ik heb zéér rustig en verkennend gereden.
Bijgevolg heb ik veel rechts aangehouden (verkeer doorlaten).
Rechts rijden is natuurlijk niet ideaal voor bochten te nemen :-s
Het asfalt vond ik ook "vettig"
Misschien ligt het ook aan de Michelin Pilots, waar ik niet zo tevreden van ben.
In mijn race:
- 2 auto's bijna volledig uit de bocht gedrift
- 1 moto bocht gemist en door het gras gereden :nee:
Anyway:
Hoog "kik"gehalte :twisted:
Jumpgevoel (snelheid op heuvels en "neerkomen") :twisted:
ik heb ook enorm genoten van de terugrit van Duitsland richting Luxemburg.
Zalig veel bochtige baantjes, mooi zicht, goed asfalt en geen geflits :goed:
Voor herhaling vatbaar!
ps: Ik heb er maar 1 x "doorgereden".
+/- 180km/u op het lange laatste stuk (en terug dienen te remmen)
Hoe snel rijden jullie daar?
Grtzz
Ik heb maar 1 rit kunnen rijden :-s
Toegekomen om +/- 14u40 en de ring was al toe sinds 13u had ik daar vernomen.
'k heb een 2tal uur dienen aan te wachten

Maar ik had het er wel voor over

Ik wou nog een ritje rijden, maar dan was hij terug toe??
Ik denk een ongeval gebeurt achter mij , in mijn "rit" !!
Ik vind het wel gevaarlijk, die nürburgring :shock:
Moeilijker als Zolder.
Daar had ik enkel een slow lap kunnen rijden :doh:
want er was nadien een dodelijk slachtoffer...
Het was mijn 1ste x op de Nnring. dus ik heb zéér rustig en verkennend gereden.
Bijgevolg heb ik veel rechts aangehouden (verkeer doorlaten).
Rechts rijden is natuurlijk niet ideaal voor bochten te nemen :-s
Het asfalt vond ik ook "vettig"

Misschien ligt het ook aan de Michelin Pilots, waar ik niet zo tevreden van ben.
In mijn race:
- 2 auto's bijna volledig uit de bocht gedrift
- 1 moto bocht gemist en door het gras gereden :nee:
Anyway:
Hoog "kik"gehalte :twisted:
Jumpgevoel (snelheid op heuvels en "neerkomen") :twisted:
ik heb ook enorm genoten van de terugrit van Duitsland richting Luxemburg.
Zalig veel bochtige baantjes, mooi zicht, goed asfalt en geen geflits :goed:
Voor herhaling vatbaar!
ps: Ik heb er maar 1 x "doorgereden".
+/- 180km/u op het lange laatste stuk (en terug dienen te remmen)
Hoe snel rijden jullie daar?
Grtzz
-
- Posts: 157
- Joined: Thu Sep 17, 2009 3:04 pm
- Contact:
-
- Posts: 157
- Joined: Thu Sep 17, 2009 3:04 pm
- Contact:
-
- Posts: 157
- Joined: Thu Sep 17, 2009 3:04 pm
- Contact:
L4urenZ wrote:Wanneer gaan we nou is met z'n alle dan..
Lijkt me super om de parkeerplaats bij Brunchen vol te zien staan met Type-R's
Cool idee 8)
Het zou wel nipt zijn om het nog dit jaar te doen?
En voor mijn portefeuille is het ook wat nipt om dit jaar nog eens te gaan :razz:
500km aan 98oct

ik kan natuurlijk 1 x rijden en voor de rest gewoon gezellig praten
Voor de lente volgend jaar boek ik zoiezo!
'k zal het al in mijn agenda zetten :woow:
groeten
Als je wilt kun je 12 november de hele dag nog rijden over de hele baan, zonder poortjesm via Driving Fun: http://www.driving-fun.com
Bij mij gaat het dit jaar ook niet meer lukken. Ik ga misschien 30 oktober nog wel naar een VLN race waar een vriend van me in mee rijdt, met het team waar ik vroeger altijd bij mee hielp.
Bij mij gaat het dit jaar ook niet meer lukken. Ik ga misschien 30 oktober nog wel naar een VLN race waar een vriend van me in mee rijdt, met het team waar ik vroeger altijd bij mee hielp.
-
- Posts: 157
- Joined: Thu Sep 17, 2009 3:04 pm
- Contact:
Stéphane wrote:Als je wilt kun je 12 november de hele dag nog rijden over de hele baan, zonder poortjesm via Driving Fun: http://www.driving-fun.com
Bij mij gaat het dit jaar ook niet meer lukken. Ik ga misschien 30 oktober nog wel naar een VLN race waar een vriend van me in mee rijdt, met het team waar ik vroeger altijd bij mee hielp.
ik ga nog eens polsen bij enkele andere mensen.
Met skylimits heb ik op zolder gereden
-
- Posts: 157
- Joined: Thu Sep 17, 2009 3:04 pm
- Contact:
Hallo,
Mijn FN2 is verkocht voor een Focus ST 2007
2.5i turbo 5 cilinder
225pk & 330nm
Hier enkele pics.
Nog te koop :
Een reserve setje [b]FERODO DS2500 sportremblokken voor de FN2[/b]
Deze had ik al in reserve gekocht, omdat ze zo subliem zijn!
Absolute basictuning voor rijplezier & veiligheid.
120euro + factuur.Doos ongeopend!
Mijn ST is de blauwe-links
De rechtse is die van Jurgen (wintervelgen)
Mijn Focus ST is de linkse
vervolgens RS (mk2) & RS (mk1) & Escort Cosworth

Mijn FN2 is verkocht voor een Focus ST 2007
2.5i turbo 5 cilinder
225pk & 330nm
Hier enkele pics.
Nog te koop :
Een reserve setje [b]FERODO DS2500 sportremblokken voor de FN2[/b]
Deze had ik al in reserve gekocht, omdat ze zo subliem zijn!
Absolute basictuning voor rijplezier & veiligheid.
120euro + factuur.Doos ongeopend!
Mijn ST is de blauwe-links
De rechtse is die van Jurgen (wintervelgen)

Mijn Focus ST is de linkse
vervolgens RS (mk2) & RS (mk1) & Escort Cosworth
