Aan ene kant goed nieuws! Maar als het een straat versie wordt van de HSV (zoals ze laten zien op de 'foto'), dan hoop ik dat ze 'm ook HSV gaan noemen en niet NSX. Maar een HSV met een 500pk sterke V8 onder de voorkap die 9000 rondjes in een minuut kan draaien zie ik graag verschijnen
Tenck wrote:Bij de voorkant dacht ik: hee, een FT-86. Bij de kont dacht ik: hee, een 350/370Z.
Als ik met m'n ogen knijp: hee, een LF-A.
Mooi, maar ik vind em niet origineel.
Ja ja, :roll:
Die auto's die je hierboven noemt zijn op de 350Z na, allemaal later uitgebracht nadat de Honda concept NSX al volop in testing was en inmiddels al tijden geleden ontworpen en getoond.
Dus wie is hier nou niet origineel :?: :?:
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
Die auto's die je hierboven noemt zijn op de 350Z na, allemaal later uitgebracht nadat de Honda concept NSX al volop in testing was en inmiddels al tijden geleden ontworpen en getoond.
Dus wie is hier nou niet origineel :?: :?:
Is dat zo? Then I stand corrected. ops:
Als ik een FT-86 zie denk ik: hee, een Honda concept NSX, en als ik een LF-A zie en ik knijp met mijn ogen denk ik: hee, een Honda concept NSX.
Zelden iets realistisch voorbij zien komen als scoop in de autoweek. Altijd 1 of ander omgebouwde bestaande auto van een ander merk met een andere badge erop.
Als ik de link naar autoweek zie klik ik er al niet eens meer op.