zoals hij pagina1 stond had ik em net gekocht :wink: ik heb hem dus helemaal naar mijn zinnen gezet. ik probeer om direct goed materiaal te kopen zolang het betaalbaar blijft natuurlijk :-) hopelijk is de rest van het materiaal hier snel dat ik de itr kan laten afstellen :twisted:
normaal werd de itr deze winter herspoten maar heb dan besloten om eerst de motorplannen uit te voeren. heb dus de edelbrock performer x intake en de bijhorende 65mm gasklep gemonteerd inmiddels heb ik ook al de js racing header ontvangen en qsp stuurtje en nog wat kleine prullen. nu is het nog wachten op de js racing catback en dan wordt em direct afgesteld ik hoop op een mooi resultaat. hopelijk is de catback hier deze maand nog :roll:
Maar Frank is niet meer subjectief, die heeft van het beste geproefd hahaha
Intrax zou idd een goede tip kunnen zijn!
Zonder gekheid, door mn afstel werk heb ik idd met heel wat ITR's gereden en er zijn maar weinig demper sets die de wegligging van een ITR daadwerkelijk verbeteren. Jarenlang heb ik zelfs nog doorgereden op mn stock veren/dempertjes incl circuit dagen omdat ik nog geen goede set was tegengekomen.