50,- voor rijden op de weg (moest op het fiets/bromfietspad) want het had gestormt en hele fiets/bromfietspad lag vol met zooi,
Ik: ik kan daar toch niet rijden is leven gevaarlijk...
Agent: dan moet je de gemeente bellen.
Ik: dus ik mag het ook niet zelf opruimen.
Agent: nee daar kunnen wij jou een boete voor geven
ik: dus ik moet wachten op de gemeente dat ze het opruimen terwijl ik om 8.30 op school moet zijn (was 8.15)
Hij: ja dus dat is nu 50,-
Nog 1 keer met de scooter 108 en uitloop binnenbebouwdekom... Wat ik niet geloof want het was een Peugeot scooter die krengen lopen nooit zo hard volgens mij teminste :roll:
Boete was duur maar met veel geluk: Verhaal.
Ik was al 1,5 uur aan het spelen met 3 motor agenten (ik meende 2:lol
werd op een gegeven moment klem gereden door 4 auto's en 2 agenten, 1 auto en 1 motor agent kwam nog later aan.
Ik kende de meeste via zoopark dus dat is een mazzel geweest dat ik alleen de boete kreeg voor te hard rijden en ik had 5 dagen de tijd om de brommer origineel op het buro te komen laten zien :lol:
Boete eens opgezocht in mijn geschiedenis en lag toch tegen de 200,- (ik meende dat het goedkoper was :lol: )
1 met de ITR 40,- of 50,- voor paar km te hard...
Verder heel vaak aangehouden of dat ze langs me kwamen rijden (brommer en auto) en mocht eigenlijk altijd wel gaan... Puur om 1 ding... Ze zeggen u reed te hard en mijn antwoord is altijd ja dat klopt... Dat waarderen ze schijnbaar :lol:
Ik klop nu even af :lol:
ops: