Sven / New ride
Leef je uit zou ik zeggen!
http://www.hondaoriginalparts.com/honda_car_parts_block_selection_C30.php?mod_01=19789
Met dank aan AlexG voor de link.
http://www.hondaoriginalparts.com/honda_car_parts_block_selection_C30.php?mod_01=19789
Met dank aan AlexG voor de link.
Dirk V wrote:Leef je uit zou ik zeggen!
http://www.hondaoriginalparts.com/honda_car_parts_block_selection_C30.php?mod_01=19789
Met dank aan AlexG voor de link.
Dit is nog eens handig. Dadelijk opslaan hier.

Even een update:
Inmiddels via Djapcars een andere bumper weten te scoren.
Derk bedankt!
Micronsil bedankt voor de tip!
De bumper zal zaterdag geschuurd worden en in de grondlak gezet worden. Hierna hoop ik dat hij snel in kleur gespoten kan worden zodat ik weer clean rond kan rijden.
De beschadigde bumper zal toch ook hersteld worden, dus wellicht dat ik binnenkort nog een 98-spec achterbumper kan aanbieden.
Na montage van de gespoten bumper laat ik de auto grondig poetsen en voorzien van een waxoyl behandeling.
Ik ben momenteel bezig met een verse set 98-spec velgen, aangezien mijn velgen niet netjes te noemen zijn.
Binnen nu en een korte tijd wordt de auto verlaagd (Eibach pro set) en zal tegelijkertijd uitgelijnd worden.
Stiekem ook aan het rondkijken voor een catback, nog niks concreets, maar de Spoon N1 heeft me altijd al aangetrokken.
Meer heb ik momenteel niet te melden,
Gr. Sven
Inmiddels via Djapcars een andere bumper weten te scoren.
Derk bedankt!
Micronsil bedankt voor de tip!
De bumper zal zaterdag geschuurd worden en in de grondlak gezet worden. Hierna hoop ik dat hij snel in kleur gespoten kan worden zodat ik weer clean rond kan rijden.
De beschadigde bumper zal toch ook hersteld worden, dus wellicht dat ik binnenkort nog een 98-spec achterbumper kan aanbieden.
Na montage van de gespoten bumper laat ik de auto grondig poetsen en voorzien van een waxoyl behandeling.
Ik ben momenteel bezig met een verse set 98-spec velgen, aangezien mijn velgen niet netjes te noemen zijn.
Binnen nu en een korte tijd wordt de auto verlaagd (Eibach pro set) en zal tegelijkertijd uitgelijnd worden.
Stiekem ook aan het rondkijken voor een catback, nog niks concreets, maar de Spoon N1 heeft me altijd al aangetrokken.
Meer heb ik momenteel niet te melden,
Gr. Sven
Even een vreselijke update:
Dinsdag 25-01 heb ik een ongeval gehad waardoor mijn Integra enigzins onbruikbaar is geworden.
Voor de mensen uit de regio:
Ik nam bij Oud-Ijsselmonde de oprit van de Brienenoordbrug ("de doordraaier"). Op een gegeven moment is de versmalling van 2 baans naar 1 baans.
Het was verradelijk glad wat slecht aan het wegdek af te lezen was. De achterkant brak uit, kon niet meer corrigeren en klapte frontaal met de voorkant op de binnenste vangrail.
Vervolgens draaide ik 180 graden en kwam met de achterkant tot stilstand tegen dezelfde vangrail.
Het is geen optie om de auto te laten herstellen (JDM sowieso al een moeilijk verhaal). Ik ben nu dus aan het kijken of ik de auto als "wrak" of in delen ga verkopen.
In principe is alles TOT aan het spruitstuk kort en is de achterkant lichtelijk ontzet.
Uiteraard baal ik hier verschrikkelijk van (op z'n zachts uitgedrukt). Niet alleen omdat ik mijn auto kort gereden heb, maar vooral omdat er nu weer een R minder rondrijd op deze aardkloot.
Wat ik in de nabije toekomst ga doen weet ik nog niet helemaal. Waarschijnlijk wil ik er weer een importeren.
Als er iemand interesse heeft in de complete auto hoor ik het uiteraard graag (Het onderstel / Compleet motorisch gedeelte en het interieur is gelukkig bespaard gebleven).
Gr. Sven
Dinsdag 25-01 heb ik een ongeval gehad waardoor mijn Integra enigzins onbruikbaar is geworden.
Voor de mensen uit de regio:
Ik nam bij Oud-Ijsselmonde de oprit van de Brienenoordbrug ("de doordraaier"). Op een gegeven moment is de versmalling van 2 baans naar 1 baans.
Het was verradelijk glad wat slecht aan het wegdek af te lezen was. De achterkant brak uit, kon niet meer corrigeren en klapte frontaal met de voorkant op de binnenste vangrail.
Vervolgens draaide ik 180 graden en kwam met de achterkant tot stilstand tegen dezelfde vangrail.
Het is geen optie om de auto te laten herstellen (JDM sowieso al een moeilijk verhaal). Ik ben nu dus aan het kijken of ik de auto als "wrak" of in delen ga verkopen.
In principe is alles TOT aan het spruitstuk kort en is de achterkant lichtelijk ontzet.
Uiteraard baal ik hier verschrikkelijk van (op z'n zachts uitgedrukt). Niet alleen omdat ik mijn auto kort gereden heb, maar vooral omdat er nu weer een R minder rondrijd op deze aardkloot.
Wat ik in de nabije toekomst ga doen weet ik nog niet helemaal. Waarschijnlijk wil ik er weer een importeren.
Als er iemand interesse heeft in de complete auto hoor ik het uiteraard graag (Het onderstel / Compleet motorisch gedeelte en het interieur is gelukkig bespaard gebleven).
Gr. Sven
-
- Posts: 1466
- Joined: Fri Feb 27, 2009 12:35 pm