Rikky - ITR #1649 Update p.41 Climatic Control
ITR DC2 wrote:Kon je de chip niet ergens onder je dashbord verstoppen?
En dat is precies wat ik niet op het forum wilde posten. Je kan het namelijk zo oplossen (nooit doen overigens) maar Rikky heeft het gelukkig op een veel mooiere manier opgelost.
Als je een alarm koopt met de mogelijkheid om hem op afstand te starten moet je dus wel een sleutel of de chip in de buurt van je sensor ring plakken. Hoogst, hoogst onverstandig want elke mongool die je raam dan in slaat en je contact slot weet om te draaien kan de auto starten.
Afgelopen week ben ik bijna full-time bezig geweest om een alarm in te bouwen in de EJ9 waar ook zo'n mogelijkheid op zat maar ik heb dit bewust niet aangesloten.
Vind het persoonlijk wel jammer dat de sleutel erg snel slijt
Het gedeelte waar je hem vast houdt. Ook heb ik in een maand of 5 er al een deuk in zitten ( het plaatje waar Integra Type-R staat )
Wil er zoiezo nog een tweede bij, maar ik scoor hem wel in de UK.
Daar is hij bij bepaalde resellers van HOP, goedkoper dan in NL incl shipping

Het gedeelte waar je hem vast houdt. Ook heb ik in een maand of 5 er al een deuk in zitten ( het plaatje waar Integra Type-R staat )
Wil er zoiezo nog een tweede bij, maar ik scoor hem wel in de UK.
Daar is hij bij bepaalde resellers van HOP, goedkoper dan in NL incl shipping
'98 JDM Integra Type-R
Update:
Nou ik ben afgelopen donderdag 21 geworden... Heb een hoop leuk spul van mezelf, ouders, vrienden gekregen
Dus na zo'n weekend lekker sleutelen enzovoort maar een update!
- Mijn kado's waren een Spoon N1 + Spoon B-pipe + Spoon Drop-in is binnen, ik had dit besteld bij RSP en na een top service was het ook meer dan optijd binnen! Zaterdag 2 april word het allemaal gemonteerd door hun en kan ik herrie schoppend het nieuwe seizoen in.
En een brakestopper. Uiteraard is deze gelijk zwart gemaakt en het rode dopje is ondertussen mooi zilver... Dan valt het niet zo op.
Foto van de demper bij ons op het dresoir + brakestopper + montage... Verdere foto's komen nog van de uitlaat.
- Van me ouders heb ik een droom van mij ontvangen... Ik wilde namelijk een Honda hangertje in zilver hebben en aangezien deze niet tekoop waren hebben hun er 1ntje voor me 21ste verjaardag laten maken bij de edelsmid in Overloon. + een onwijs brute verjaardags taart
Foto
- Van Bryan (bvd hier) heb ik Amber corner lights gekregen staat echt geweldig!
Foto
Verder heb ik nog stalen leidingen gekocht aangezien er nog een remklauw revisie zal plaats vinden...
Foto
Groetjes,
Nou ik ben afgelopen donderdag 21 geworden... Heb een hoop leuk spul van mezelf, ouders, vrienden gekregen

- Mijn kado's waren een Spoon N1 + Spoon B-pipe + Spoon Drop-in is binnen, ik had dit besteld bij RSP en na een top service was het ook meer dan optijd binnen! Zaterdag 2 april word het allemaal gemonteerd door hun en kan ik herrie schoppend het nieuwe seizoen in.

En een brakestopper. Uiteraard is deze gelijk zwart gemaakt en het rode dopje is ondertussen mooi zilver... Dan valt het niet zo op.

Foto van de demper bij ons op het dresoir + brakestopper + montage... Verdere foto's komen nog van de uitlaat.
- Van me ouders heb ik een droom van mij ontvangen... Ik wilde namelijk een Honda hangertje in zilver hebben en aangezien deze niet tekoop waren hebben hun er 1ntje voor me 21ste verjaardag laten maken bij de edelsmid in Overloon. + een onwijs brute verjaardags taart

Foto

- Van Bryan (bvd hier) heb ik Amber corner lights gekregen staat echt geweldig!
Foto

Verder heb ik nog stalen leidingen gekocht aangezien er nog een remklauw revisie zal plaats vinden...
Foto

Groetjes,
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
- vtec vince
-
-
-