handig lift??
- vtec vince
- Gaskleppie
lift
Is goed aan te komen, vriend van mij heeft er exact zo één ivm opbouw van zijn Crx. Ik meen dat hij er net geen 500 euro voor heeft betaald incl btw. Is wel handig maar het opkrikken en het juist positioneren van de brug blijft een gedoe.
brug
mr. X wrote:Dat was ook het eerste wat mij eigenlijk binnen schoot.
Ze kantelen hem wel mooi maar dat moet precies onder het juiste punt gebeuren anders is hij niet te tillen en zal hij weer terug kantelen...
Ik zou er sowieso twee extra steunen bij gebruiken voor de veiligheid. Als de auto eenmaal goed op de brug staat is het wel lekker sleutelen. De brug neemt geen extra ruimte in beslag en je kan overal bij.
-
-
BZRKbb2 wrote:http://www.tools.vocor.nl/N_frame.html?http://www.tools.vocor.nl/MINI-BRUG-N_grp_58-1.html € 425,-
jep dat is em. die van € 495,- is verstelbaar.
-
RobertoVTI wrote:RobertoVTI wrote:begrijp ik het nu goed en rust de auto dus op de dorpelranden op die brug? In ieder geval niet op de org. liftpunten..... is dat wel stevig en veilig genoeg ...?
iemand?
De dorpels rusten op twee steunen van 80 cm lang. Als je de steunen goed positioneerd heb je er geen last van bij uitstekende sideskirts.
Veilig en stevig genoeg, tsja. De brug is nu enkele maanden in gebruik en tot nu toe heeft er alleen een CRX op gestaan. Zo op het oog, en voor zover het gewicht van circa 90 a 100 kg iets zegt over de kwaliteit, is de brug geschikt voor kleine en middelgrote auto's.
:!: Wel even een waarschuwing voor de mensen die geen tol hebben, het handmatig op- en neerkrikken is ontzettend zwaar. Tenzij je Rambo heet is een tol is geen overbodige luxe :razz: .
Ik moet ergens een foto hebben, indien daar behoefte aan is kan ik vragen of ik meer foto's mag maken...