Voor alle filmpjes, auto gerelateerde foto's en meeting verslagen
Rikky
Posts: 3487 Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm
Post
by Rikky » Thu Jan 27, 2011 5:43 pm
lol :lol: ...
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
jupke
Posts: 584 Joined: Sun Feb 06, 2005 7:01 pm
Post
by jupke » Thu Jan 27, 2011 6:59 pm
wat een afschuwelijk lelijk gedrocht.
vtec vince
Posts: 2751 Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am
Post
by vtec vince » Thu Jan 27, 2011 9:09 pm
ChristopheR wrote: Is toch een USDM Si? Niet?
Yep, hij staat al een tijdje te koop
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
chris
Posts: 664 Joined: Tue Mar 29, 2005 10:44 pm
Post
by chris » Thu Jan 27, 2011 9:20 pm
ChristopheR wrote: Is toch een USDM Si? Niet?
en dus geen R :shock:
LaurenZ
Posts: 2858 Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:
Post
by LaurenZ » Thu Jan 27, 2011 11:16 pm
Opzich wel leuk, vind het model wel wat hebben maar dan moet je wel keihard
black eyed peas erin draaien ^^
'98 JDM Integra Type-R
iVTEC-fab
Posts: 1001 Joined: Tue Jun 16, 2009 10:09 am
Post
by iVTEC-fab » Fri Jan 28, 2011 8:06 am
lol, zwart is de nieuwe mode :shock:
Dirk V
Posts: 364 Joined: Mon Sep 21, 2009 5:42 pm
Post
by Dirk V » Fri Jan 28, 2011 6:37 pm
Ik heb deze bak in het echt gezien toen mijn vliegdekschip weer eens voor een keuring op moest. Het is inderdaad een SI en in werkelijkheid best een gave bak! Er stond toen ook een grijze supercharged versie (volgens de heren zo'n 300pk).
ChristopheR
Posts: 455 Joined: Tue Apr 21, 2009 6:04 pm
Post
by ChristopheR » Sat Jan 29, 2011 12:46 pm
Hoe doorstaat de Si eigenlijk de vergelijking met de FN2?
JDMTEG
Posts: 2820 Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am
Post
by JDMTEG » Sat Jan 29, 2011 2:26 pm
Best wel mooi. Wielen wel iets te overdreven groot.
Zou eens foto's van het interieur willen zien.
DH
Posts: 655 Joined: Wed Sep 30, 2009 10:48 pm
Contact:
Post
by DH » Sat Jan 29, 2011 4:31 pm
ChristopheR wrote: Hoe doorstaat de Si eigenlijk de vergelijking met de FN2?
Redelijk al is de SI een stukje zwaarder en dus iets trager.
Het model SI verkies ik persoonlijk wel boven die van de FN2.
Jo&
Posts: 6702 Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm
Post
by Jo& » Sat Jan 29, 2011 6:22 pm
Heb heel even met de gedachte gespeeld om een jaar of 2 geleden een SI uit de US te halen...
ChristopheR
Posts: 455 Joined: Tue Apr 21, 2009 6:04 pm
Post
by ChristopheR » Sat Jan 29, 2011 10:24 pm
Dc5-Driver wrote: Redelijk al is de SI een stukje zwaarder en dus iets trager. Het model SI verkies ik persoonlijk wel boven die van de FN2.
Nôg zwaarder?? :-) Vind de Si coupé heel mooi, maar de FN2 mooier.
Maar had het over een vergelijking qua performance.
DH
Posts: 655 Joined: Wed Sep 30, 2009 10:48 pm
Contact:
Post
by DH » Sun Jan 30, 2011 12:17 am
ChristopheR wrote: Dc5-Driver wrote: Redelijk al is de SI een stukje zwaarder en dus iets trager. Het model SI verkies ik persoonlijk wel boven die van de FN2.
Nôg zwaarder?? :-) Vind de Si coupé heel mooi, maar de FN2 mooier.
Maar had het over een vergelijking qua performance.
Ik ook... :lol: :roll:
Google...? :roll: :wink:
Benjdmin
Posts: 2130 Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm
Post
by Benjdmin » Sun Jan 30, 2011 12:49 pm
Ik denk niet dat de Si veel zwaarder is...
Zou me ook niet verbazen als de Si een beter handling heeft!
JDMTEG
Posts: 2820 Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am
Post
by JDMTEG » Sun Jan 30, 2011 1:02 pm
Benjdmin wrote: Ik denk niet dat de Si veel zwaarder is... Zou me ook niet verbazen als de Si een beter handling heeft!
ff gaan uit testen hé... :wink:
ChristopheR
Posts: 455 Joined: Tue Apr 21, 2009 6:04 pm
Post
by ChristopheR » Mon Jan 31, 2011 10:34 am
stock Si vs stock fn2?
Iemand met een Si? Mss op Youtube?
Benjdmin
Posts: 2130 Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm
Post
by Benjdmin » Mon Jan 31, 2011 12:10 pm
ITR897 wrote: ff gaan uit testen hé... :wink:
Gewoon even bij de specificaties van beide autos kijken, lijkt me we duidelijk.
Si: No torsion bar crap and the gas tank is not in the wrong spot making the balance of the Si a lot better.
DH
Posts: 655 Joined: Wed Sep 30, 2009 10:48 pm
Contact:
Post
by DH » Tue Feb 01, 2011 12:25 am
Hp 197 @ 7800 rpm
Torque 139 @ 6100 rpm
Redline 8000 rpm
2,886 lb (1,309 kg) (coupe)
2,945 (sedan)
De 2011 Si heeft ook standaard LSD en alle luxe.. 0/100 rond de 6,7 miss wat meer. Wegligging zal goed zijn maar de gedachte erachter is meer van een luxe en snelle coupe,sedan voor een breed publiek van jong tot oud.
Er is wel wat mooiers te vinden (Fd2 :roll: ) al is deze zeker niet onaardig.. Er is ook een Braziliaanse uitvoering voor hun markt.
Er is ook een Mugen Si Sedan..