uitlezen EP3 type r wie?
-
uitlezen EP3 type r wie?
heyhey...
wil m'n EP3 eens geheel laten uitlezen, dit omdat ik een paar kleine probleempjes heb gehad met de auto...
is er iemand hier (in de buurt van limburg) die mijn EP3 kan uitlezen en er ook daadwerkelijk verstand van heeft? of kan ik het beste een afspraakje maken bij de dealer?
hoor graag van jullie! :-)
wil m'n EP3 eens geheel laten uitlezen, dit omdat ik een paar kleine probleempjes heb gehad met de auto...
is er iemand hier (in de buurt van limburg) die mijn EP3 kan uitlezen en er ook daadwerkelijk verstand van heeft? of kan ik het beste een afspraakje maken bij de dealer?
hoor graag van jullie! :-)
- Gaskleppie
-
kan niks fout gaan hoor haha....maar ik weet niet wat een honda dealer zich telt voor even uit te lezen, bij de VW dealer met m'n golf 4 was ik toen alleen voor uitlezen al 95 euro kwijt....sloeg nergens op, vandaar dacht ik dat er misschien ook honda rijders zijn die met eigen software hebben en zo kunnen uitlezen...
wat kost het ongeveer bij de dealer dan?
wat kost het ongeveer bij de dealer dan?
-
-
slydawg wrote:Er moet wel wat zijn om uit te lezen dan, heb je fout meldingen?
nope helemaal niks hoor, maar omdat ik twijfel of mijn EPS 100% goed werkt wil ik hem voor de zekerheid uit laten lezen, kan nooit kwaad, het kan ook gewoon tussen mijn oren zitten omdat de prelude wat ik heb bijgekocht een hele lichte stuurbekrachtiging heeft!
een keer uitlezen kan nooit kwaad, kan ik dan ook zien wat er al eens aan is geweest enz?
-
slydawg wrote:Er moet wel wat zijn om uit te lezen dan, heb je fout meldingen?
nope helemaal niks hoor, maar omdat ik twijfel of mijn EPS 100% goed werkt wil ik hem voor de zekerheid uit laten lezen, kan nooit kwaad, het kan ook gewoon tussen mijn oren zitten omdat de prelude wat ik heb bijgekocht een hele lichte stuurbekrachtiging heeft!
een keer uitlezen kan nooit kwaad, kan ik dan ook zien wat er al eens aan is geweest enz?