Leuke aanbieding
Hoop dat ze nog heel zijn aan het einde van de dag. Als er mensen zich inschrijven die normaal in een Swift denken hard te rijden en dan opeens met dit geweld dan gaat dat nooit goed.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
HONDA wrote:Hoop dat ze nog heel zijn aan het einde van de dag. Als er mensen zich inschrijven die normaal in een Swift denken hard te rijden en dan opeens met dit geweld dan gaat dat nooit goed.
Inderdaad. Compleet gestoord om iemand die nog nooit op de Ring heeft gereden in een Gallardo de baan op te sturen en dan maar mee te moeten rijden.
Daar zou ik ook niet naast willen zitten :roll:
Op een ander circuit trouwens ook niet. Nog niet misschien.
- vtec vince
Ik geloof er ook niets van dat je zomaar even voluit mag met dit soort wagens. Na de eerste bocht gaat het dan al fout...
Maar goed LCR gaat rijden dus we zien de foto's wel.
Maar goed LCR gaat rijden dus we zien de foto's wel.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Geloof me, maatje heb het wel eens gedaan zo'n experience dag en je mag NIKS. Rijdt achter een pace car aan en die gaat NIET hard :P
Tevens zit er een knakker naast je die de auto gelijk langs de kant zet als je ook maar enigzins gaat scheuren.
Bovendien heb je een eigen risico van 2000 Euro dus als je ook maar iets van schade maakt wordt het een dure aangelegenheid.
Niet echt een super aanbieding maar alliahct leuk om toch eens achter het stuur te kunnen kruipen van een paar super auto's !
Tevens zit er een knakker naast je die de auto gelijk langs de kant zet als je ook maar enigzins gaat scheuren.
Bovendien heb je een eigen risico van 2000 Euro dus als je ook maar iets van schade maakt wordt het een dure aangelegenheid.
Niet echt een super aanbieding maar alliahct leuk om toch eens achter het stuur te kunnen kruipen van een paar super auto's !
Sincx wrote:Geloof me, maatje heb het wel eens gedaan zo'n experience dag en je mag NIKS. Rijdt achter een pace car aan en die gaat NIET hard :P
50 euro zwijggeld meenemen en die knakker houdt zijn mond.
Ach.....beetje rustig rijden in zo'n bak is al sneller dan hard knallen in de ATR denk ik 8) Op zich een prima aanbieding denk ik...
Boeken als bedrijfsuitje.....
-
@iVTEC-fab
Ik denk dat als je ze alle 4 kort gereden hebt, ze de boel wel stilleggen. Dus maximaal 8000 eigen risico.
Ik heb overigens wel begrepen dat hierbij wat meer mag dan bij de Zandvoort Experience. Uiteraard kijken ze wel naar de vaardigehden van de deelnemer.
Dit is de organisator:
http://www.hammer-events.com/products/e ... paket.html
Ik denk dat als je ze alle 4 kort gereden hebt, ze de boel wel stilleggen. Dus maximaal 8000 eigen risico.

Ik heb overigens wel begrepen dat hierbij wat meer mag dan bij de Zandvoort Experience. Uiteraard kijken ze wel naar de vaardigehden van de deelnemer.
Dit is de organisator:
ATR 13/50
MobileChicane wrote:@iVTEC-fab
Uiteraard kijken ze wel naar de vaardigehden van de deelnemer.
Hoe zie je de vaardigheden aan iemands gezicht af? Je mag maar 1 of 2 rondjes rijden en je rijdt ook nog eens in een auto waar je nog nooit in hebt gereden dus dat is ook te kort om vaardigheden te beoordelen.
Ik ben benieuwd naar de ervaringen tijdens de dag.
MobileChicane wrote:@iVTEC-fab
Dit is de organisator:
Ik heb bij hun nog een F3 experience tegoed.
Werd gecancelled omdat het te glad was.......
-
MobileChicane wrote:Ik heb ook nog een F3 event te goed. Mijn reservering stond op 3 december, maar die werd gecancelled.
Ga toch liever als het weer wat warmer en meer grippy is :roll:
Nu maar wachten op de kalender, kan een leuk jaar worden met 2 van zulke events.
Samen gaan??
Volgens mij gaat Culasse ook...Bijna Type R meet :wink:
-
SteefO wrote:vtec vince wrote:Leuke aanbieding.
Wij zijn dan wel aardig wat gewent qua vermogen en wegligging...maar zulke auto's zijn voor ons denk ik nog een hele uitdaging om die onder controle te houden.
Jullie weten dat de auto's lang geen 100% vermogen vrijgeven op de baan he...
Gewoon het stukje hout achter het gaspedaal weghalen...dan kan je planken :wink:
LCR wrote:SteefO wrote:vtec vince wrote:Leuke aanbieding.
Wij zijn dan wel aardig wat gewent qua vermogen en wegligging...maar zulke auto's zijn voor ons denk ik nog een hele uitdaging om die onder controle te houden.
Jullie weten dat de auto's lang geen 100% vermogen vrijgeven op de baan he...
Gewoon het stukje hout achter het gaspedaal weghalen...dan kan je planken :wink:
Het is geen flinstone mobiel hahah :lol:
- vtec vince