Civic Type R EK9 (nwe spiegelreflex foto's op p.3)

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
johnny1911

Civic Type R EK9 (nwe spiegelreflex foto's op p.3)

Post by johnny1911 »

Hallo allemaal,

Ik had me al eens eerder voorgesteld, maar aangezien ik nu eindelijk een Type R heb gekocht (na jaren van wachten) en dat mijn voorsteltopic al wat ouder is, stel ik mezelf even opnieuw voor :)

Mijn oude voorsteltopic:
http://hotel.messageboard.nl/3633/viewtopic.php?t=6118&highlight=

Mijn naam is dus John en ik ben al jaren een ontzettend grote Type R liefhebber. Ik ben 28 en kort geleden afgestudeerd van mijn 2e studie. De eerste studie was Luchtvaarttechnologie (het ontwerpen van vliegtuigen), de tweede Innovation Management aan TU in Eindhoven. Op 12 januari ben ik daar eindelijk afgestudeerd en daarom vond ik het wel tijd voor een kado'tje :) En het ultieme kado heb ik toch wel kunnen vinden met de schitterende en bijzondere EK9 die Stéphane te koop aanbood.

Ik ben een ontzettend groot liefhebber en heb dat ook op mijn broer uitgestraald die eerst een Opel Astra OPC reed. Uiteindelijk heb ik hem toen in een Milano Rode FN2 gekregen (hij wilde per se een gloednieuwe auto en toendertijd was de EP3 dat niet meer). Inmiddels staat deze Milano Red FN2 te koop (zie http://hotel.messageboard.nl/3633/viewtopic.php?t=8823), maar niet omdat hij hier niet tevreden over was. Het virus is bij hem inmiddels ook volledig toegeslagen en bezit nu twee heel bijzondere Honda's, een Civic Type R Championship Edition en een S2000 Ultimate Edition.

Ikzelf ga dus beginnen met een EK9, wat ik persoonlijk toch wel het boegbeeld vind van een échte Type R, samen met de Integra. De EP3 is ook super :) Ik weet zeker dat ik er veel plezier aan ga beleven en beloof dat ik hem goed zal verzorgen :) Ook vanaf deze plaats wil ik Stéphane bedanken voor zijn goede verzorging van de EK9, geweldig om de auto van zo'n liefhebber te mogen overnemen!

Groetjes,
John
nickR

Post by nickR »

Welkom John.

Veel plezier met je nieuwe aanwinst. Heb gister nog even in de FN2 van je broer gezeten,ziet er echt schitterend uit.

:thumbs:
vtec vince

Post by vtec vince »

Gefeliciteerd john.
Nu ben je me mooi voor geweest ;-)
Iig veel plezier met de Civic R !
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Rikky

Post by Rikky »

Welkom en congrats!
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Voodoo

Post by Voodoo »

Gefeliciteerd met je aankoop, de ek9 was toen destijds mijn 2e keus geweest maar ben toch gevallen voor een jdm integra R. Veel plezier ermee, btw ook plannen om ermee het circuit op te gaan?
trebboR

Post by trebboR »

Gefeliciteerd met de aankoop! :D
LaurenZ

Post by LaurenZ »

Kijk, goed om te zien dat de auto naar het juiste persoon is gegaan.
Heel veel plezier ermee, je hebt echt een pracht auto te pakken.
'98 JDM Integra Type-R
johnny1911

Post by johnny1911 »

Allereerst bedankt allemaal voor jullie berichtjes, dat is natuurlijk altijd leuk om te lezen :D Zaterdag gaan we alle papieren regelen dus foto's volgen later!

nickR wrote:Welkom John.

Veel plezier met je nieuwe aanwinst. Heb gister nog even in de FN2 van je broer gezeten,ziet er echt schitterend uit.

Dat is grappig! Was je er in geinteresseerd? Ik durf er in elk geval mijn hand voor in het vuur te steken dat die auto echt dik in orde is. Hij heeft hem altijd echt ontzettend goed bijgehouden. Ik ben benieuwd, ik hoor het graag natuurlijk. Sowieso leuk dat je bent wezen kijken!

vtec vince wrote:Gefeliciteerd john.
Nu ben je me mooi voor geweest ]

Had je deze EK9 ook op het oog? Sorry dan dat ik hem voor je neus heb weggekaapt maar je begrijpt vast dat ik hem niet kon laten staan ;)

voodoo wrote:Gefeliciteerd met je aankoop, de ek9 was toen destijds mijn 2e keus geweest maar ben toch gevallen voor een jdm integra R. Veel plezier ermee, btw ook plannen om ermee het circuit op te gaan?

Ik heb nog geen plannen om ermee op het circuit te gaan alhoewel een EK9 daar natuurlijk bij uitstek voor geschikt is :) Dus op dit moment (nog) niet, maar dat kan zeker gaan komen als ik de auto een stuk beter ken. Dus eerst veel rijden (heel vervelend ]
Kijk, goed om te zien dat de auto naar het juiste persoon is gegaan.
Heel veel plezier ermee, je hebt echt een pracht auto te pakken.

Dankjewel! Ja, ik was er verbaasd van hoe goed hij er nog uitzag. Echt, in het echt komt hij er nog beter uit dan op de foto's! Ik ben er echt ontzettend trots op!
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Leuke aanwinst, is echt een top auto zo een Ek9.

Good example of an Ek9 as well, clean!

Ook even wat fotos posten graag, van alle Hondas!
LCR

Post by LCR »

Welkom Johnny...
Absoluut een mooie aanwinst... :thumbs:
wees er zuinig op
Af en toe knallen op circuit en voor de rest in je woonkamer stallen :D
Dimer

Post by Dimer »

Gefeliciteerd!! Ik ben een groot van de EK9, ooit komt er een!
bastiaan45

Post by bastiaan45 »

Gefeliciteerd met je nieuwe auto!

Blijft een prachtige auto.

Mochten er nog geinteresseerden zijn, ik heb er nog een staan! :wink:
Stéphane

Post by Stéphane »

Via deze weg nogmaals gefeliciteerd, John. Wat anderen ook al zeggen: ik ben blij dat hij naar een liefhebber gaat. Ik ben blij geweest met deze auto en ik laat hem met pijn in mijn hart gaan. Maar hij komt goed terecht en ook niet zo ver hier vandaan.

Nu zelf verder met de Elise en ik sluit niet uit dat ik ooit nog eens een EK9 ga kopen. Even kijken wat de tijd brengt en hoe een en ander zich verder gaat ontwikkelen.

Tot zaterdag en heel veel plezier van deze auto!
Arno

Post by Arno »

Dimer wrote:Gefeliciteerd!! Ik ben een groot van de EK9, ooit komt er een!

In banana geel met groene wielen? :lol:

Welkom! Nette EK9!
johnny1911

Post by johnny1911 »

Stéphane wrote:Via deze weg nogmaals gefeliciteerd, John. Wat anderen ook al zeggen: ik ben blij dat hij naar een liefhebber gaat. Ik ben blij geweest met deze auto en ik laat hem met pijn in mijn hart gaan. Maar hij komt goed terecht en ook niet zo ver hier vandaan.

Nu zelf verder met de Elise en ik sluit niet uit dat ik ooit nog eens een EK9 ga kopen. Even kijken wat de tijd brengt en hoe een en ander zich verder gaat ontwikkelen.

Tot zaterdag en heel veel plezier van deze auto!

Ik weet dat je hem met veel pijn in je hart laat gaan maar ik hoop (en ga er vanuit) dat je iets heel moois maakt van het Elise project :)

En de EK9 blijft inderdaad in de buurt en ik zal hem zeker goed verzorgen! Dus als je hem wilt zien, ben je altijd welkom om langs te komen :)

Tot morgenochtend!

Benjdmin wrote:Leuke aanwinst, is echt een top auto zo een Ek9.

Good example of an Ek9 as well, clean!

Ook even wat fotos posten graag, van alle Hondas!

Ja, dat lijkt me een heel bijzonder plaatje worden :) Dus die foto komt er zeker aan, net als veel shots van de EK9 op bijzondere plekken. Komt in orde :) !! Het is leuk om 3 bijzondere Honda's in de familie te hebben!

Groetjes,
John
johnny1911

Post by johnny1911 »

Gisteren heb ik de EK9 overhandigd gekregen van Stéphane..dus mijn eerste auto is een feit :) Helaas had ik mijn goede digitale camera niet bij me, dus moest ik even foto's maken met mijn telefoon. Dus mooie foto's komen nog, ook met de andere Honda's in de familie.

Image

Image

Image

Image

Image

Groetjes,
John
Dimer

Post by Dimer »

Echt een prachtige bak!!

Arno wrote:
Dimer wrote:Gefeliciteerd!! Ik ben een groot van de EK9, ooit komt er een!

In banana geel met groene wielen? :lol:

Welkom! Nette EK9!

:lol:
Benjdmin

Post by Benjdmin »

ITR1217

Post by ITR1217 »

:worshippy: PROFICIAT met de nieuwe aanwinst !!!!

Je was me net voor :( toch veel plezier ermee !!!!
Jo&

Post by Jo& »

Cool!
Locked