GT5: Type-R race 23/01 foto's @ p.5
-
- vtec vince
Dimer wrote:Arno wrote:Haha, nice.
Ik zat die replays door te kijken en om de een of andere reden ben je geen een race zonder deuken of andere schade door gekomen :lol:
Om dan nog maar te zwijgen over schade toe te brengen aan andere :lol: :wink:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
vtec vince wrote:Dimer wrote:Arno wrote:Haha, nice.
Ik zat die replays door te kijken en om de een of andere reden ben je geen een race zonder deuken of andere schade door gekomen :lol:
Om dan nog maar te zwijgen over schade toe te brengen aan andere :lol: :wink:
Hahahaha, had daarvoor nog NFS:Shift gedaan dus ik heb een excuus :razz: Maar ik deed het echt niet expres hoor :wink:
- vtec vince
De volgende zal met de Integra DC5 zijn.
Had voor dat ik naar me werk ging nog ff snel wat getest en met alle mods behalve RaceModified en Turbo is dat verdomd leuk sturen.
Zal ff setup maken als ik thuis ben en posten.
Als mensen problemen hebben qua credits laat het me even weten, gebruik een truck waardoor ik elke dag 20M credits binnen haal en wat xp uiteraard. Dan stuur ik je namelijk gewoon een integra fully modded en tuned
Zal ook ff 2 tracks uitzoeken.
Had voor dat ik naar me werk ging nog ff snel wat getest en met alle mods behalve RaceModified en Turbo is dat verdomd leuk sturen.
Als mensen problemen hebben qua credits laat het me even weten, gebruik een truck waardoor ik elke dag 20M credits binnen haal en wat xp uiteraard. Dan stuur ik je namelijk gewoon een integra fully modded en tuned

Zal ook ff 2 tracks uitzoeken.
-
[quote="Sincx"]De volgende zal met de Integra DC5 zijn.
Als mensen problemen hebben qua credits laat het me even weten, gebruik een truck waardoor ik elke dag 20M credits binnen haal en wat xp uiteraard. Dan stuur ik je namelijk gewoon een integra fully modded en tuned ]
ehh hele dag = 22 mil. :wink:
maarre voor de auto`s
optioneel kan je ook gewoon 1 vaste auto kiezen voor een race die ieder ander automatisch ook krijgt.
auto`s sturen is beperkt helaas tot 1 per dag.
kunnen tracks niet random gekozen worden?
Als mensen problemen hebben qua credits laat het me even weten, gebruik een truck waardoor ik elke dag 20M credits binnen haal en wat xp uiteraard. Dan stuur ik je namelijk gewoon een integra fully modded en tuned ]
ehh hele dag = 22 mil. :wink:
maarre voor de auto`s
optioneel kan je ook gewoon 1 vaste auto kiezen voor een race die ieder ander automatisch ook krijgt.
auto`s sturen is beperkt helaas tot 1 per dag.
kunnen tracks niet random gekozen worden?
Tenzij mensen echt problemen hebben de auto en tuning te betalen kies ik onderstaand. ( Wel problemen dan nogmaals de Civic aangezien iedereen die nu heeft maar zo niet...read on )
Ik heb wat getest met non RM en Non Turbo maar vond m zo toch het fijnst om mee te racen.
Grand Valley - 5 laps
Suzuka - 5 laps
Integra DC5
*Race Modification
*Alle engine upgrades
*Alle body upgrades
*Race Hard banden
Aerodynamics: 15 / 20
Gear Ratio (top speed): 290
Initial Torque: 18
Acceleration Sensitivity: 30
Braking Sensitivity: 5
Ride Height -25 / -25
Spring Rate: 11.2 / 5.8
Extension: 7 / 3
Compression: 4 / 4
Anti-roll Bars: 2 / 6
Camber: 1.8 / 1.6
Toe : -0.08 / -0.10
Brake Balance: 5 / 8
Getest op Grand Valley: 1.55.6, denk dat ie op Suzuka ook goed zal rijden hiermee. Niet reuze veel tijd besteed aan afstellen maar dit leverde zeker veel winst op ten opzichte van stock en hij rijdt wel goed zo met niet te veel onderstuur.
Dussssss :lol:
Ik heb wat getest met non RM en Non Turbo maar vond m zo toch het fijnst om mee te racen.
Grand Valley - 5 laps
Suzuka - 5 laps
Integra DC5
*Race Modification
*Alle engine upgrades
*Alle body upgrades
*Race Hard banden
Aerodynamics: 15 / 20
Gear Ratio (top speed): 290
Initial Torque: 18
Acceleration Sensitivity: 30
Braking Sensitivity: 5
Ride Height -25 / -25
Spring Rate: 11.2 / 5.8
Extension: 7 / 3
Compression: 4 / 4
Anti-roll Bars: 2 / 6
Camber: 1.8 / 1.6
Toe : -0.08 / -0.10
Brake Balance: 5 / 8
Getest op Grand Valley: 1.55.6, denk dat ie op Suzuka ook goed zal rijden hiermee. Niet reuze veel tijd besteed aan afstellen maar dit leverde zeker veel winst op ten opzichte van stock en hij rijdt wel goed zo met niet te veel onderstuur.
Dussssss :lol:
[quote="Sincx"]De volgende zal met de Integra DC5 zijn.
Welke race is dat dan? En met welke truck, want de credits schieten bij mij niet echt op.
Zeker niet als ik auto's verlies.
Verhaal:
Ik had een DTM CLK naar me zwager gestuurd zodat hij daar lekker een paar rondjes mee kon rijden, en aan het eind van de dag stuurde hij hem weer netjes terug.
Tijdens het laden van het zogenaamde kado, liep het netwerk door dat alles zo lekker snel gaat, vast.
De playstation opnieuw opgestart en nog eens naar me kado's gekeken en de auto was verdwenen, stond ook niet bij me auto levering.
Hierbij was ik dus een mooie 1,3M aan credits kwijt.
Hierna netjes me PS3 uitgezet voordat ik die ook niet meer zou kunnen gebruiken.
Ik hoor graag hoe je aan veel credits komt.
Groeten MaRcel
Welke race is dat dan? En met welke truck, want de credits schieten bij mij niet echt op.
Zeker niet als ik auto's verlies.
Verhaal:
Ik had een DTM CLK naar me zwager gestuurd zodat hij daar lekker een paar rondjes mee kon rijden, en aan het eind van de dag stuurde hij hem weer netjes terug.
Tijdens het laden van het zogenaamde kado, liep het netwerk door dat alles zo lekker snel gaat, vast.
De playstation opnieuw opgestart en nog eens naar me kado's gekeken en de auto was verdwenen, stond ook niet bij me auto levering.
Hierbij was ik dus een mooie 1,3M aan credits kwijt.
Hierna netjes me PS3 uitgezet voordat ik die ook niet meer zou kunnen gebruiken.
Ik hoor graag hoe je aan veel credits komt.
Groeten MaRcel
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is mistery.
Of je B-Spec misbruiken op de Oval of je A-Spec op autopilot zetten.
In B-Spec hoef je er niks voor te doen behalve de races te starten al kan dit ook volautomatisch als je er de hardware voor hebt. Je zal wel bij de extreme reeks moeten zijn en dus wel LvL 25+ nodig.
In A-Spec heb je ook lvl 25+ nodig en een X1.
Zie deze thread:
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=161147
In B-Spec hoef je er niks voor te doen behalve de races te starten al kan dit ook volautomatisch als je er de hardware voor hebt. Je zal wel bij de extreme reeks moeten zijn en dus wel LvL 25+ nodig.
In A-Spec heb je ook lvl 25+ nodig en een X1.
Zie deze thread:
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=161147
-