GT5: Type-R race 23/01 foto's @ p.5

Voor alle filmpjes, auto gerelateerde foto's en meeting verslagen
Locked
Arno

Post by Arno »

Ik ben nu bezig met NFS:Shift. En damn, die beleving is echt intens. Als deel 2 realistischer wordt hebben Forza en GT er wel degelijk concurrentie bij. Die cockpit view is insane.
Dimer

Post by Dimer »

Een headset is trouwens wel erg chill bij dit soort dingen. Nu hadden alleen Tienus en ik er een, maar als iedereen kan praten is het veel beter. Dat chatten werkt voor geen meter.

Ik heb trouwens alle replays opgeslagen, vanavond zal ik proberen wat foto's hier te plaatsen en de uitslagen enzo.
Sincx

Post by Sincx »

Was wel leuk wat racen met de club. Denk dat sommige niet veel ervaring hebben met online racen waardoor men wat onvoorzichtig is en de auto overal maar tussen gooit en zelfs loopt te beuken. Hoop dat dat volgende keren beter gaat lol :lol:

Maar goed, tis maar voor de fun maar moet wel respectvol blijven op de baan 8)

Chatten is kut inderdaad, ik hang zelf me toetsenboord aan de ps3 maar zal me headset er volgende keer wel aan hangen. Kon ook echt niemand verstaan lol, geluidsinstelling is bekijken.

Zal is kijken voor volgende race, tracks en auto.
Dimer

Post by Dimer »

Een beetje botsen vind ik zelf niet zo erg, ik heb er geen moeite mee als iemand me uitremt en 'm er brutaal voor gooit en me een beetje raakt. Iets anders is als iemand express te laat remt om me er vanaf te beuken. Dat is niet netjes. Ik probeer zo netjes mogelijk te rijden, maar je ontkomt er niet aan dat je elkaar zo nu en dan raakt. Vooral omdat je zo'n beperkt zicht hebt. Ik heb wel knopjes waarmee ik naar links en rechts kan kijken, maar die zitten op mijn 'midden console', waar mijn versnellingspook zit zeg maar. Niet echt een ergonomische plek dus.

Wie rijden er eigenlijk allemaal met stuurtje?
Maarschalk

Post by Maarschalk »

Ik niet, ben er wel voor aan het rondneuzen.. maar het geld gaat op het moment allemaal in mn auto zitten :roll:

heb vernomen dat er in de stuurtjes onderling best wel behoorlijk verschillen zitten.

nu gewoon nog met een non-dualshock controller :cry:
Dimer

Post by Dimer »

Ik vind ze ook best prijzig, ik heb de mazzel dat een vriend van mij een G25 stuur heeft, maar 'm nooit gebruikt. Dus die staat nu bij mij :D Het was even wennen, maar de beleving is zoveel beter!

Image
Dimer

Post by Dimer »

L4urenZ wrote:Niemand die meer Forza Motorsport 3 speelt zeker ? :(

Niet zo heel erg vaak, maar ik ben altijd in voor een potje racen ;) Karming, Wesley en nog anderen van dit forum hebben het ook.
frederik

Post by frederik »

bij mij gaf ie constant: verbinding met server verbroken
ook wanneer ik eindelijk eens aan het meerijden was :x
Spons

Post by Spons »

@ dimer

eigenlijk moet je ff kijken of je een G27 kunt bemachtigen dan heb je ook shift light op het stuur
ideaal :roll:
real187

Post by real187 »

Dimer wrote:Een beetje botsen vind ik zelf niet zo erg, ?

dat was ik op de 24h Nurburg, bocht 1 heb vlgs mij er een paar hard de vangrail in gedouwd.

rij nog met DS3, en een fokin giotech trigger viel eraf, auto focked up, had niet door dat alle hulpmiddelen uitstonden, en dan helpt remmen niet meer
auto was fokin total, trekt omin naar rechts. had daarom ook maar ff geparkeerd.

maare wtf zag bijna iedereen met RM shit rijden. was toch niet..
Sincx

Post by Sincx »

Ik race al 10 jaar met een stuurtje :lol:

Eigenlijk voor het eerst dat ik op de PS3 een racespel speel met een stuurtje, wel altijd gt gedaan heel heel vroeger :wink:

http://www.dhrgp.com/

Logitech Momo, G25 en G27 gehad. Heb nu Fanatec.
En dit is wel van een andere klasse, zeker Club sport pedals zijn super. Beter ga je niet vinden voor die prijs kan ik je vertellen.

Image
Roy

Post by Roy »

Was weer leuk gisteren.

Ik kon echter niet meegaan met de civic's RM
Ik wist niet dat het in Rm mocht anders had ik 'm niet getuned en gelijk RM gemaakt.

next time better.

volgende keer met penalty voor het raken van elkaar, want ook ik werd er een paar x hard eraf geduwd, soms per ongeluk maar soms express.
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
vtec vince

Post by vtec vince »

Idd... ik had mn ek9 lekker op 247 pk en dacht dat ik wel mee kon.
Toen ik zag dat er met rm gereden werd heb ik die uit de garage gehaald...maar helaas, de civic had maar 197 pk en dat was te weinig om met sinx en dimer mee te rijden ;-)

Er reed me trouwens een blauwe auto zo gruwelijk hard van de baan af terwijl ik net wou gaan insturen voor een bocht.
Ik zal geen namen noemen...maar volgens mij was het BMW blauw ;-)
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Ramon

Post by Ramon »

Heb me vermaakt, deze zondag weer? :razz:

Een headset heb ik(met 2 stekkers), maar ik zie alleen een usb opening op de ps3??

Ik wist ook niet dat je RM mocht doen, heb dus snel een tweede civic moeten aanshaffen en RM mod en de hele mikmak gedaan, jammer van het geld.

Sincx was buitenaards, ik heb al aardig wat titels in het simracen bij elkaar gespaard, maar Sincx kon ik echt niet bijhouden, echt wereldklasse!

Ik rij zelf trouwens met een G25, die ik eigenlijk voor me pc heb aangeschaft, fijn dat i ook op de ps3 kan!
Sincx

Post by Sincx »

Is ffies voor volgende keer zitten kijken.

Wat denken jullie van een fully tuned premium NSX-R N/A ?

Suzuka 10 laps en Grand Valley 10 laps

Post ik ook wel een setup :wink:
Dimer

Post by Dimer »

Opzich vind ik dat erg cool, maar RWD auto's zonder TCS en/of ASM kan online nogal voor chaos zorgen :D
Sincx

Post by Sincx »

Mm waarom lol, wuts the difference !

Misschien beter dan met FWD blijven hier. Dan wordt het de Integra DC5
Dimer

Post by Dimer »

Ok cool. Wat worden de specs? Weer RM?
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Dimer wrote:Ik vind ze ook best prijzig, ik heb de mazzel dat een vriend van mij een G25 stuur heeft, maar 'm nooit gebruikt. Dus die staat nu bij mij :D Het was even wennen, maar de beleving is zoveel beter!

Image

Heb ik ook! Leuk stuurtje al is het rempedaal te zwaar. Je trapt hem eerder achteruit dan dat je remt. Kan je dat ook aanpassen? Het gaspedaal is al veel minder zwaar. Koppeling als rem pedaal instellen?

Maare, geen GT5 voor mij. Geef mij maar old fasion Grand Prix Legends ]http://blogs.motortrend.com/files/2007/06/6486731.jpeg[/img]

http://www.youtube.com/watch?v=J5wEXq77 ... re=related
Sincx

Post by Sincx »

Gran Prix legens is of was een super spel. Kijk zelf heel erg uit naar rFactor 2 en Simbin komt ook nog met een nieuwe titel.
Tot die tijd rFactor mods en GTR evo oftewel RaceOn en natuurlijk iRacing !!!

Je kunt dat rempedaal van de G25 of 27 wel aanpassen met een loadcell, geeft wat realistischer remgevoel. Google it.

Back on topic:

Ja Race Modified en alles toegestaan behalve turbo of S/C.
Heb die NSX-R alleen nog stock gereden ben benieuwd.
Van de week nog wel wat tijd om te testen.
Locked