Integra type R #1622
Integra type R #1622
Goedeavond allen,
Zal me eerst even voorstellen ik ben Indra Philippens en ben al een tijdje lid van dit forum. Heb me alleen nog niet voorgesteld.
Dus als hobby auto heb ik een ITR uit 1999 #1622 en ben de eerste eigenaar.
Tot mijn grote spijt en jarenlang getwijfel moet de ITR helaas toch het veld ruimen.
Maar als jullie nog vragen hebben, stel ze gerust.
Fijne avond allemaal :-)
Zal me eerst even voorstellen ik ben Indra Philippens en ben al een tijdje lid van dit forum. Heb me alleen nog niet voorgesteld.
Dus als hobby auto heb ik een ITR uit 1999 #1622 en ben de eerste eigenaar.
Tot mijn grote spijt en jarenlang getwijfel moet de ITR helaas toch het veld ruimen.
Maar als jullie nog vragen hebben, stel ze gerust.
Fijne avond allemaal :-)
mr. X wrote:Martin O. heeft nog altijd zijn DC2, is ook eerste eigenaar en als ik me niet vergis komt de zijne uit 1998.
Heb sowieso veel respect voor mensen die een auto zo lang hebben en er goed voor zorgen.
Heb je misschien foto's Indra en hoeveel heb je in de 12 jaar gereden?
Heb mijn eerste ITR spijtig genoeg maar 8 jaar gehad. :cry:
-
hey hallo allemaal..... ja het doet me iig erg veel pijn, ben altijd erg zuinig geweest op m'n trouwe ITR, maar ja aan alles komt een einde. heb inmiddels al 3 kinderen en de meest ideale gezins auto is het niet hahahaha dusss vandaar dat ik afscheid van haar moet doen.
Heb er inmiddels al 87050 km van genoten :-)
Maar de prijs op marktplaats is maar een indicatie, wil hoog beginnen en waarschijnlijk laag eindigen hahaha of ergens er tussen in.
En ja ik ben ondertussen al aan het kijken voor een andere, het moet iig wel een honda zijn. Waarschijnlijk een CR-V.
p.s. probeerde gister al foto's te uploaden, maar het lukte niet omdat ik nog geen 3 berichten heb gepost.
Heb er inmiddels al 87050 km van genoten :-)
Maar de prijs op marktplaats is maar een indicatie, wil hoog beginnen en waarschijnlijk laag eindigen hahaha of ergens er tussen in.
En ja ik ben ondertussen al aan het kijken voor een andere, het moet iig wel een honda zijn. Waarschijnlijk een CR-V.
p.s. probeerde gister al foto's te uploaden, maar het lukte niet omdat ik nog geen 3 berichten heb gepost.
ooooh okay...... hoor een echte expert, ja heb geen haast met de verkoop, hoe langer ze staat te glimmen onder de carport des te langer ik ervan kan genieten...
dus mij hoor je niet klagen...
Iig bedankt voor jullie goede tips en die foto's komen van de week wel.
Ga als het even mooi weer is een uitgebreide foto sessie maken van haar, als aandenken.

Iig bedankt voor jullie goede tips en die foto's komen van de week wel.
Ga als het even mooi weer is een uitgebreide foto sessie maken van haar, als aandenken.
Ik had hem zien staan en eewig zonde dat je zoiets moet weg doen! Zo op de foto's is het een schitterende originele ITR! En ik vind de vraag prijs ook heel netjes!
Succes met het verkopen en vooral het verwerken want je gaat hem missen!
Succes met het verkopen en vooral het verwerken want je gaat hem missen!
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
-
-
integra
Ik zeg maar 1 ding over deze auto HIJ MOET IN HANDEN KOMEN VAN EEN ECHTE LIEF HEBBER!!De prijs zo laten!!gewoon een super auto die hoog waarschijnlijk nog in een super staat is!