ik wil maandag eens gaan kijken voor 'n NSX , nu... zijn er specifieke dingen waarop te letten bij 'n nsx ?
distributie en koppeling zijn 30.000km geleden vervangen dus zouden niet direct kosten aan zijn.
SRS lampje brand wel, verkoper verteld dat de garage tegen hem zegt dat dat de sensor is die je meld wanneer je remblokken op zijn. Heeft 'n nsx dat eigenlijk wel ? ik dacht altijd dat srs met de airbag te maken had...
srs is idd airbag. Kan duur zijn om dat te verhelpen. Beter dat je de airbags gewoon weghaalt , race stuurtje plaatsen en zo'n 2ohm weerstand plaatst zodat het lampje uitgaat.
waterpomp werkt, aanwezigheid van reservewiel + compressor, werkende geluidsinstallatie, knopje voor open doen kofferbak aan binnenkant deur, of de deuren van binnen open gaan (handvat)... Uhhh...
Als de airco leeg is heb ik wel een adres voor je...
Uhh...
de normale dingen eigenlijk dus ? hoe kan je eigenlijk goed weten of de waterpomp goed is ? gewoon stationair laten draaien en zien dat ie niet warm word ? (zelfde als thermostaat eigenlijk ?)
Technisch zit het wel goed.
Stock audio systeem is alleen ruk en gigantisch duur. Wanneer die moeilijk doet gooi je die er gewoon voor een fatsoenlijk aftermarket setje.
Is het een rode uit noord holland toevallig?Hebben ze ook gezegt hoeveel jaar geleden is vervangen omdat er niet super veel mee gereden wordt met een nsx.Ligt een beetje aan de vraagprijs he ondedelen zijn duur ben ik achter.
nee het gaat om 'n zwarte uit belgie. Allesinds, auto zag er heel netjes uitn nergens echte schade kunnen vinden. Dus uiteraard is de koop gesloten. Normaal ga ik em morgen ophalen.