waarop letten bij 'n nsx ?

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Black Dragon

waarop letten bij 'n nsx ?

Post by Black Dragon »

ik wil maandag eens gaan kijken voor 'n NSX , nu... zijn er specifieke dingen waarop te letten bij 'n nsx ?

distributie en koppeling zijn 30.000km geleden vervangen dus zouden niet direct kosten aan zijn.

SRS lampje brand wel, verkoper verteld dat de garage tegen hem zegt dat dat de sensor is die je meld wanneer je remblokken op zijn. Heeft 'n nsx dat eigenlijk wel ? ik dacht altijd dat srs met de airbag te maken had...

dus alle info welkom !
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

srs is idd airbag. Kan duur zijn om dat te verhelpen. Beter dat je de airbags gewoon weghaalt , race stuurtje plaatsen en zo'n 2ohm weerstand plaatst zodat het lampje uitgaat. ;)
Arno

Post by Arno »

SRS en remblokken haha. Let us know if you buy it :wink:
LaurenZ

Post by LaurenZ »

Oh dan weet ik nu eindelijk dat mijn remmen vervangen moeten worden ;)

J/k, srs = autobag. Brand bij mij al 2 maanden nadat mn Momo Corse erin gegaan is
'98 JDM Integra Type-R
Jo&

Post by Jo& »

waterpomp werkt, aanwezigheid van reservewiel + compressor, werkende geluidsinstallatie, knopje voor open doen kofferbak aan binnenkant deur, of de deuren van binnen open gaan (handvat)... Uhhh...
Als de airco leeg is heb ik wel een adres voor je...
Uhh...
Black Dragon

Post by Black Dragon »

de normale dingen eigenlijk dus ? hoe kan je eigenlijk goed weten of de waterpomp goed is ? gewoon stationair laten draaien en zien dat ie niet warm word ? (zelfde als thermostaat eigenlijk ?)
mr. X

Post by mr. X »

Verreweg het meest belangrijk zijn schades.

Technisch zit het wel goed.
Stock audio systeem is alleen ruk en gigantisch duur. Wanneer die moeilijk doet gooi je die er gewoon voor een fatsoenlijk aftermarket setje.
Jo&

Post by Jo& »

Stock audio systeem is juist heel goed, maar technisch slecht gefabriceerd.

Gasveren van de glazen motordeksel zijn vaak beetje lam, maar dat is een constructieve issue ivm de warmte gaan die allemaal stuk.
mr. X

Post by mr. X »

Jo& wrote:Stock audio systeem is juist heel goed, maar technisch slecht gefabriceerd.

Dus...
Jo&

Post by Jo& »

mr. X wrote:
"Jo&":2fj2jj3d wrote:Stock audio systeem is juist heel goed, maar technisch slecht gefabriceerd.

Dus...[/quote:2fj2jj3d]
Is het niet alleen ruk... Ook goed maar dan een ander aspect...

Haha maar laten we niet gaan mierenn**ken, daar is een topic Nederlands voor... toch?
Dimer

Post by Dimer »

Als iets heel goed is, maar niet naar behoren werkt (wat bij de NSX bijna altijd zo is), dan is het niet goed :wink:

Schade is inderdaad erg belangrijk!!! Check alle naden, of alles recht zit, kleur verschil e.d.
hondaaccordh22a

nsx

Post by hondaaccordh22a »

Is het een rode uit noord holland toevallig?Hebben ze ook gezegt hoeveel jaar geleden is vervangen omdat er niet super veel mee gereden wordt met een nsx.Ligt een beetje aan de vraagprijs he ondedelen zijn duur ben ik achter.
Black Dragon

Post by Black Dragon »

nee het gaat om 'n zwarte uit belgie. Allesinds, auto zag er heel netjes uitn nergens echte schade kunnen vinden. Dus uiteraard is de koop gesloten. Normaal ga ik em morgen ophalen.
Dimer

Post by Dimer »

Gefeliciteerd!!
Jo&

Post by Jo& »

Gefeliciteerd!
hondaaccordh22a

nsx

Post by hondaaccordh22a »

Als eerste gefeliciteerd met de aanwinst.Weer een nsx erbij op het forum hier!Wel ff fotos plaatsen he veel plezier ermee!!!
Black Dragon

Post by Black Dragon »

zal ze morgen posten want ben nu pas terug van hem te gaan halen, rijd allesinds zalig ! 8)
Rikky

Post by Rikky »

Congrats!
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Black Dragon

Post by Black Dragon »

hier de beloofde foto's

Image
Image
Image
Image
Image
Image
sandro_db8

Post by sandro_db8 »

nice :D