Mr. X.. De EK9 wordt verkocht. Begin discussie @ pagina 7
trebboR wrote:Wat is dat toch met Honda rijders die naar BWM overstappen? (Arno ook al :razz: )
Weddenschapje houden dat je binnen een half jaar terug bent bij alleen Honda? :wink:
Dat durf ik zeer zeker wel met je aan te gaan! Niet vergeten dat ik al een BMW heb gehad hé en nu weer terug ga naar BMW :wink:
De Integra verkoop ik nooit meer dus ik zal altijd een Honda blijven houden maar het Duitse merk zit er ook diep ingebrand.
Het is een mooie combinatie van twee werelden als je het mij vraagt. Ben het ook schijt zat 1 op 8 á 9 te rijden met 90 PK in de 1.4 EJ9 terwijl dat hok niet harder wil dan 190 km/h en dat alleen als de wind goed staat en je er alleen in zit :lol:
De 130i haalt 1 op 12 gemiddeld. Heb hem al eerder een volle dag mee mogen nemen en dat is gewoon haalbaar terwijl je toch vol vermogen onder je voeten hebt.
Ik begrijp de keuze wel, BMW maakt mooie modellen en dat kan Honda op dit moment niet zeggen.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
Dat ik nog geen geld had voor een motor die ik zou willen in de EK9 en in de tussentijd al de spullen op de EJ9 kon zetten om die als 'test mule' te gebruiken. In de tussentijd was ik toch nog bezig met het chassis poetsen, wielkasten opnieuw in de bitumen zetten enzo dus het opbouwen wilde ik nog mee wachten tot ik alles naar wens had (onderstel gecoat, nieuwe bushings etc etc). Dat kost allemaal geld en ik ben ook maar weer een letterlijk arme student. Al het geld wat ik over had ging rechtstreeks naar de auto maar sinds kort heb ik ook een vriendin dus het vorderde langzaam.
- vtec vince
-
Maarten naar een bmw
Hoi Maarten
Hoe gaat ie.Ben hier al echt lang niet meer geweest.Maar ik moet je eigenlijk wel gelijk geven dat je naar BMW gaat.Want ja kort gezegt wat maakt Honda nu nog?Voor de sport versies dan he.Bij BMW heb je gewoon dikke autos met natuurlijk dikke motors.Maar net wat je zegt ik hou de Integra en neem er een aardig dikke Bmw bij.NIet iedereen is merk gebonden toch?Ik ben ook weleens weg geweest bij honda hoor het is nu zo gelopen dat ik wel weer terug ben.Maar niemand kan in de toekomst kijken he!
Ik moet wel zeggen wel jammer van je project.Maarja soms krijgen andere dingen voorrang he!
mvg,
Michel
Hoe gaat ie.Ben hier al echt lang niet meer geweest.Maar ik moet je eigenlijk wel gelijk geven dat je naar BMW gaat.Want ja kort gezegt wat maakt Honda nu nog?Voor de sport versies dan he.Bij BMW heb je gewoon dikke autos met natuurlijk dikke motors.Maar net wat je zegt ik hou de Integra en neem er een aardig dikke Bmw bij.NIet iedereen is merk gebonden toch?Ik ben ook weleens weg geweest bij honda hoor het is nu zo gelopen dat ik wel weer terug ben.Maar niemand kan in de toekomst kijken he!
Ik moet wel zeggen wel jammer van je project.Maarja soms krijgen andere dingen voorrang he!
mvg,
Michel