Mr. X.. De EK9 wordt verkocht. Begin discussie @ pagina 7

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
trebboR
Posts: 350
Joined: Mon Jan 18, 2010 5:36 pm

Post by trebboR »

Wat is dat toch met Honda rijders die naar BWM overstappen? (Arno ook al :razz: )

Weddenschapje houden dat je binnen een half jaar terug bent bij alleen Honda? :wink:
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

trebboR wrote:Wat is dat toch met Honda rijders die naar BWM overstappen? (Arno ook al :razz: )

Weddenschapje houden dat je binnen een half jaar terug bent bij alleen Honda? :wink:


Dat durf ik zeer zeker wel met je aan te gaan! Niet vergeten dat ik al een BMW heb gehad hé en nu weer terug ga naar BMW :wink:
De Integra verkoop ik nooit meer dus ik zal altijd een Honda blijven houden maar het Duitse merk zit er ook diep ingebrand.

Het is een mooie combinatie van twee werelden als je het mij vraagt. Ben het ook schijt zat 1 op 8 á 9 te rijden met 90 PK in de 1.4 EJ9 terwijl dat hok niet harder wil dan 190 km/h en dat alleen als de wind goed staat en je er alleen in zit :lol:
De 130i haalt 1 op 12 gemiddeld. Heb hem al eerder een volle dag mee mogen nemen en dat is gewoon haalbaar terwijl je toch vol vermogen onder je voeten hebt.
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Ik begrijp de keuze wel, BMW maakt mooie modellen en dat kan Honda op dit moment niet zeggen.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Delta_lima
Posts: 695
Joined: Tue Sep 04, 2007 8:33 pm

Post by Delta_lima »

Weet niet of het al vermeld is, geen zin om zoveel pagina's te lezen,
maar ik vraag me af waarom je die EJ9 opgebouwd hebt, ipv die EK9.

Dan wist ik het toch wel...
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Dat ik nog geen geld had voor een motor die ik zou willen in de EK9 en in de tussentijd al de spullen op de EJ9 kon zetten om die als 'test mule' te gebruiken. In de tussentijd was ik toch nog bezig met het chassis poetsen, wielkasten opnieuw in de bitumen zetten enzo dus het opbouwen wilde ik nog mee wachten tot ik alles naar wens had (onderstel gecoat, nieuwe bushings etc etc). Dat kost allemaal geld en ik ben ook maar weer een letterlijk arme student. Al het geld wat ik over had ging rechtstreeks naar de auto maar sinds kort heb ik ook een vriendin dus het vorderde langzaam.
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Post by JDMTEG »

oppassen... vriendinnen kosten ook geld.
User avatar
vtec vince
Posts: 2751
Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am

Post by vtec vince »

ITR897 wrote:oppassen... vriendinnen kosten ook geld.


Je moet er ook een uitzoeken die rijker is dan jij bent :lol:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Post by JDMTEG »

vtec vince wrote:
ITR897 wrote:oppassen... vriendinnen kosten ook geld.


Je moet er ook een uitzoeken die rijker is dan jij bent :lol:


Dit type is zeer schaars :wink:
User avatar
Arno
Posts: 1069
Joined: Thu Mar 01, 2007 10:40 pm
Contact:

Post by Arno »

Netjes! Moet wel een M-Sport pakket op anders oogt ie te braaf imo. Heb zelf nog gekeken naar de 1 serie met een 1.8/2.0l blok. Zijn opzich best betaalbaar maar dan heb je echt van die kale modellen :(
User avatar
Benjdmin
Posts: 2130
Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm

Post by Benjdmin »

Is er al op...
User avatar
Arno
Posts: 1069
Joined: Thu Mar 01, 2007 10:40 pm
Contact:

Post by Arno »

Relax Ben :razz: Ik kon het nergens op uit maken dus vandaar. Maar in dat geval is ie zeker nice 8)
User avatar
Benjdmin
Posts: 2130
Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm

Post by Benjdmin »

I was just saying man.

:razz:
User avatar
Arno
Posts: 1069
Joined: Thu Mar 01, 2007 10:40 pm
Contact:

Post by Arno »

Of ben je stiekem gefrusteerd dat ie weer aan de Bimmer gaat, you know you want it :razz: It's inevitable. Iedereen aan de BMW :lol:
hondaaccordh22a
Posts: 41
Joined: Wed Aug 13, 2008 8:24 am

Maarten naar een bmw

Post by hondaaccordh22a »

Hoi Maarten

Hoe gaat ie.Ben hier al echt lang niet meer geweest.Maar ik moet je eigenlijk wel gelijk geven dat je naar BMW gaat.Want ja kort gezegt wat maakt Honda nu nog?Voor de sport versies dan he.Bij BMW heb je gewoon dikke autos met natuurlijk dikke motors.Maar net wat je zegt ik hou de Integra en neem er een aardig dikke Bmw bij.NIet iedereen is merk gebonden toch?Ik ben ook weleens weg geweest bij honda hoor het is nu zo gelopen dat ik wel weer terug ben.Maar niemand kan in de toekomst kijken he!

Ik moet wel zeggen wel jammer van je project.Maarja soms krijgen andere dingen voorrang he!

mvg,

Michel
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Post by Rikky »

Ik had gehoopt dat je het spul zou verkopen voor een mooie BMW... Jammer dat het zo moet lopen :(
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
User avatar
LaurenZ
Posts: 2858
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

ik heb je gespot op Pistonheads.com

Image
'98 JDM Integra Type-R
User avatar
Benjdmin
Posts: 2130
Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm

Post by Benjdmin »

Lol!
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

-_-'

De minst charmante foto ooit.
Stef gaat inderdaad zijn gebakje verkopen.
User avatar
LaurenZ
Posts: 2858
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

Ja voor veels te veel geld...
'98 JDM Integra Type-R
Locked