Polini -- EP3 Civic type R -p6 velgjes
Een tijdje terug heb ik een KW variant 3 schroefset overgenomen van Stefan (Jaane). Er zitten gepowdercoate topmounts en vorken bij zodat alles weer mooi als nieuw is.
Ik denk dat dit een erg mooi setje is voor sportief straatgebruik en daarnaast ook een paar keer vrijrijden. De hoogte, hardheid en rebound is volledig instelbaar .
Ik moet alleen nog de stelspullen van Stefan krijgen. Ze gaan onder de auto als het weer wat beter is (maart ofzo). Want ik heb geen zin om nu buiten aan mijn onderstel te gaan sleutelen :lol: .
Omdat ik van plan ben om volgend jaar op obd1 te gaan rijden en ik toevallig goedkoop een p28 tegenkwam heb ik deze ook maar gekocht.
Ik denk dat dit een erg mooi setje is voor sportief straatgebruik en daarnaast ook een paar keer vrijrijden. De hoogte, hardheid en rebound is volledig instelbaar .
Ik moet alleen nog de stelspullen van Stefan krijgen. Ze gaan onder de auto als het weer wat beter is (maart ofzo). Want ik heb geen zin om nu buiten aan mijn onderstel te gaan sleutelen :lol: .
Omdat ik van plan ben om volgend jaar op obd1 te gaan rijden en ik toevallig goedkoop een p28 tegenkwam heb ik deze ook maar gekocht.
Vandaag is het hier een paar graden in de plus, dus ik heb de auto maar eens gepoetst. Dit was hard nodig met alle pekel en andere rotzooi op de weg .
Pekel vs velg --> Pekel 1, itr velg 0
Maarja het zijn maar wintervelgen. Dit komt er komende zomer onder:
Crimson sparco racing ns2
Jep, ik heb ze ook in het zwart :P :
Nee grapje, het zijn 2 zwart/polished en 2 wit/rode. Dus dat word spuiten. Over de kleur ben ik nog niet helemaal uit..
Pekel vs velg --> Pekel 1, itr velg 0
Maarja het zijn maar wintervelgen. Dit komt er komende zomer onder:
Crimson sparco racing ns2
Jep, ik heb ze ook in het zwart :P :
Nee grapje, het zijn 2 zwart/polished en 2 wit/rode. Dus dat word spuiten. Over de kleur ben ik nog niet helemaal uit..
- vtec vince
- Posts: 2751
- Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am
-
- Posts: 180
- Joined: Fri Sep 03, 2010 11:09 pm
-
- Posts: 9
- Joined: Mon Nov 15, 2010 6:42 pm
Een aantal updates:
-KW variant 3 schroefset gemonteerd
-Function 7 lca's gemonteerd
-De Crimson Sparco racing ns2 velgen zijn turquoise groen
-Ze zijn onder de auto gemonteerd met de Yokohama parada spec 2 eromheen
-Mijn achterinterieur is gestript en roomwit
-Mijn oem ''strutbars'' achter onder, binnen tegen de achterkant en de kapjes op de pompen zijn turquoise groen
-Twee Sparco pro2000 stoeltjes met het polyester prof. wit gespoten
-Opblaasbare kussentjes voor steun in de onderrug
-Witte Sparco sidemounts
-Qsp gordel in het zwart voor de bestuurder
-Rondom nieuwe stoptech blokken
Een paar foto's:
-KW variant 3 schroefset gemonteerd
-Function 7 lca's gemonteerd
-De Crimson Sparco racing ns2 velgen zijn turquoise groen
-Ze zijn onder de auto gemonteerd met de Yokohama parada spec 2 eromheen
-Mijn achterinterieur is gestript en roomwit
-Mijn oem ''strutbars'' achter onder, binnen tegen de achterkant en de kapjes op de pompen zijn turquoise groen
-Twee Sparco pro2000 stoeltjes met het polyester prof. wit gespoten
-Opblaasbare kussentjes voor steun in de onderrug
-Witte Sparco sidemounts
-Qsp gordel in het zwart voor de bestuurder
-Rondom nieuwe stoptech blokken
Een paar foto's:
De itr is ingeruild op de milano rode EP3 van Machiel.
Ik ben net een paar dagen terug van een lang weekendje weg in Duitsland. En hij rijd echt super! Over de kleine weggetjes door de bergen maar ook op de autobahn! :-)
Hier 2 foto's wat ik met mijn telefoon gemaakt heb op de terugweg. De naafkapjes moet ik nog krijgen.
Hij rijd een stuk fijner als dailydrive dan de itr. Maar ik denk dat je op circuit beter een itr kan hebben. Zo verder is hij van binnen lekker ruim. En de k20 heeft lekker veel koppel onderin en loopt mooi door de korte 6 versnellingen heen.
Het vetste vind ik de kleur! Toen ik de itr ging importeren had ik ook al het liefste een milano rode. Alleen deze waren haast niet te vinden of erg duur.
Speclijst ongeveer:
-Eibach prostreet schroefset
-DC5 LSD versnellingsbak
-Eibach camberkit
-Spoon baffled sump
-Exedy koppeling
-Exedy vliegwiel
-Yokohama parada spec2 banden
-Andere remschijven + ferodo ds2500 remblokken
-Carbon motorkap
-Alarm
-DC5 stuur
-Jdm ep3 swaybars
Ik ben net een paar dagen terug van een lang weekendje weg in Duitsland. En hij rijd echt super! Over de kleine weggetjes door de bergen maar ook op de autobahn! :-)
Hier 2 foto's wat ik met mijn telefoon gemaakt heb op de terugweg. De naafkapjes moet ik nog krijgen.
Hij rijd een stuk fijner als dailydrive dan de itr. Maar ik denk dat je op circuit beter een itr kan hebben. Zo verder is hij van binnen lekker ruim. En de k20 heeft lekker veel koppel onderin en loopt mooi door de korte 6 versnellingen heen.
Het vetste vind ik de kleur! Toen ik de itr ging importeren had ik ook al het liefste een milano rode. Alleen deze waren haast niet te vinden of erg duur.
Speclijst ongeveer:
-Eibach prostreet schroefset
-DC5 LSD versnellingsbak
-Eibach camberkit
-Spoon baffled sump
-Exedy koppeling
-Exedy vliegwiel
-Yokohama parada spec2 banden
-Andere remschijven + ferodo ds2500 remblokken
-Carbon motorkap
-Alarm
-DC5 stuur
-Jdm ep3 swaybars