HenryB6 ---> A4 Avant Quattro, NEW WHEELS 20'' foto's!
-
CTR-driver-limburg wrote:als ik hem verlaag zal het puur voor de looks zijn, ook al is hij al verlaagd nu! hij rijdt nu gewoon op verlagingsveren, rijdt superstrak vooral in bochten....
ik begrijp dat het mooi staat, alleen geometrie is heel belangrijk voor een auto. als je hem extra verlaagd hebt en je laat hem een keer uitlijnen, laat dan even weten wat je waardes zijn, ok?

-
UPDATEE!!!
heb me van het weekend een Honda bijgekocht
Honda Prelude
2.0 12V automaat 109PK
1990
origineel nederlands
156.000 gelopen met NAP
gekocht van de 2de eigenaar die hem zelf 11 jaar in zijn bezit heeft gehad, heb hem dus van een echte liefhebber gekocht en dat is dan ook echt te zien aan de prelude...
verder heeft ie stuurbekrachtiging, een elektrisch schuifdak, (werkende) elektrische antenne, mistlampen, verlaagd, sebring sportuitlaat, 16'' cupvelgen met achter een bredere rand, etc...
vandaag geheel gepoetst met het meguiers 5 stappenplan wat echt een super resultaat heeft opgeleverd, de auto is verder 99% roestvrij en denk ook wel echt zeldsaam...
de bumpers zijn nog zwart maar heb er ook bumpers bij gekregen die in kleur zijn, die ga ik een van deze dagen monteren, hier wat foto's :::
Lekker oldskool Prelude rijden....
heb me van het weekend een Honda bijgekocht
Honda Prelude
2.0 12V automaat 109PK
1990
origineel nederlands
156.000 gelopen met NAP

gekocht van de 2de eigenaar die hem zelf 11 jaar in zijn bezit heeft gehad, heb hem dus van een echte liefhebber gekocht en dat is dan ook echt te zien aan de prelude...
verder heeft ie stuurbekrachtiging, een elektrisch schuifdak, (werkende) elektrische antenne, mistlampen, verlaagd, sebring sportuitlaat, 16'' cupvelgen met achter een bredere rand, etc...
vandaag geheel gepoetst met het meguiers 5 stappenplan wat echt een super resultaat heeft opgeleverd, de auto is verder 99% roestvrij en denk ook wel echt zeldsaam...
de bumpers zijn nog zwart maar heb er ook bumpers bij gekregen die in kleur zijn, die ga ik een van deze dagen monteren, hier wat foto's :::

Lekker oldskool Prelude rijden....

- vtec vince
-
vtec vince wrote:Die ziet er echt netjes uit!
Gaat de civic nu alleen met mooi weer buiten komen?
yepp, de civic staat lekker vooraan op de oprit wordt niet mee gereden, maar wil eigenlijk ook niet met de prelude rijden in de winter....eigelijk alleen als het goed weer is!
ik kan altied nog de wagen van m'n pa pakken met echt slecht weer...

-
-
Jammer van de automaat, maar verder een nette Prelude :thumbs:
Motor heeft 2 carburateurs zo te zien. Kun je zien aan de plaatsing van het luchtfilter wat achter de carburateurs zit. Lucht komt van achteren rechtstreeks de motor binnen zonder eerst een bocht te hoeven maken.
Bij de meeste andere merken zit het luchtfilter bovenop het inlaatspruitstuk in plaats van op de achterkant. Is iets wat ze overgehouden hebben van hun motorfiets historie.........
Motor heeft 2 carburateurs zo te zien. Kun je zien aan de plaatsing van het luchtfilter wat achter de carburateurs zit. Lucht komt van achteren rechtstreeks de motor binnen zonder eerst een bocht te hoeven maken.
Bij de meeste andere merken zit het luchtfilter bovenop het inlaatspruitstuk in plaats van op de achterkant. Is iets wat ze overgehouden hebben van hun motorfiets historie.........
-
hey marco, heb de witte civic ook nog maar die staat momenteel te koop, ik ben niet van plan om 3 wagens te verzekeren, iets teveel van het goede he!
yep de prelude is idd een carburateur-motor en geen injectie, hij rijt echt helemaal super, ben nu bezig met de bumpers in kleur te monteren, wat een hels karwei zeg!!!
zal zsm foto's maken van de Lude!!

yep de prelude is idd een carburateur-motor en geen injectie, hij rijt echt helemaal super, ben nu bezig met de bumpers in kleur te monteren, wat een hels karwei zeg!!!

zal zsm foto's maken van de Lude!!

-
Dankjewel mensen voor alle leuke positieve reacties!!!
:thumbs:
ben gisteren en vandaag begonnen met het monteren van de bumpers in kleur....toch nog genoeg werk, alles omzetten enz! hier de foto's
heb ook de voorlip weer onder deze bumper gezet, maar denk dat ik deze nu wel weer mooi zwart ga maken....vind het nu TE rood...

ben gisteren en vandaag begonnen met het monteren van de bumpers in kleur....toch nog genoeg werk, alles omzetten enz! hier de foto's

heb ook de voorlip weer onder deze bumper gezet, maar denk dat ik deze nu wel weer mooi zwart ga maken....vind het nu TE rood...
-
-