ik kan voor voor een mooie prijs een oem navigatiesysteem (DVD) te pakken krijgen voor mijn EP (EP/CRV systeem). Nu wil ik ns vragen; Zijn er hier mensen met ervaring met deze unit?
* Hoe gebruiksvriendelijk is die? * Welke verlichtingskleur hebben de knoppen (ook amber?) * Is de taal aan te passen? * Moet je hier ook een anti-theft code voor hebben zoals andere oem radio's?
En omdat ik de "aftermarket-look" zoals in de foto hierboven niet mooi vind, zoek ik het bestelnummer van het plastieken paneeltje wat errond moet komen om die opening op te vullen. (als jullie t niet begrijpen wat k bedoel scan ik het morgen in uit de brochure)
Tomtom is niet beter. De navigatie die in die Honda dingen zit is kwalitatief beter. Maar het systeem is duur en kan weinig in verhouding tot alternatieven van Blaupunkt, Kenwood, Pioneer, etc etc etc.
Jo& wrote:Tomtom is niet beter. De navigatie die in die Honda dingen zit is kwalitatief beter. Maar het systeem is duur en kan weinig in verhouding tot alternatieven van Blaupunkt, Kenwood, Pioneer, etc etc etc.
Kan het ding voor een kleine 300€ krijgen (opgestuurd binnen de UK) waar ik hem ga oppikken bij familie van mijn vriendin. Voor dit geld dan doen of niet?