Plotseling branden waarschuwingslampje van handrem bij vtec
Plotseling branden waarschuwingslampje van handrem bij vtec
Vorige week heeft mijn ITR een grote beurt gehad bij de dealer. Op de factuur staat dat de remmen gereinigd zijn. Sindsdien gaat regelmatig het waarschuwingslampje van de handrem plotseling branden als ik in vtec kom.
Iemand een idee?
Iemand een idee?
Re: Plotseling branden waarschuwingslampje van handrem bij v
Type-Q wrote:Vorige week heeft mijn ITR een grote beurt gehad bij de dealer. Op de factuur staat dat de remmen gereinigd zijn. Sindsdien gaat regelmatig het waarschuwingslampje van de handrem plotseling branden als ik in vtec kom.
Iemand een idee?
Hoe is je niveau van je reservoir?
-
Re: Plotseling branden waarschuwingslampje van handrem bij v
Type-Q wrote:Vorige week heeft mijn ITR een grote beurt gehad bij de dealer. Op de factuur staat dat de remmen gereinigd zijn. Sindsdien gaat regelmatig het waarschuwingslampje van de handrem plotseling branden als ik in vtec kom.
Iemand een idee?
Hmm..
Enige wat ik kan bedenken is of je remvloeistofpijl is te laag of je ABS sensoren stuk of vies?
Heb vandaag het remvloeistof niveau gechecked, en hij stond inderdaad tegen het minpunt aan. Terug gegaan naar de dealer, vloeistof aangevuld tot maxpunt. Eind goed, al goed maar mag gewoon niet gebeuren imo, na een grote beurt bij de dealer. Toeval of niet, een vrouwelijke (leerling?) monteur (monteuse, is dat een woord?!) was bezig met de remvloeistof toen ik tijdens de beurt de werkplaats in liep... :roll:
boikel wrote:Dat is precies de reden dat ik tegenwoordig alles zelf doe.
x2
Ik repareer/onderhoud al jaren mijn autos. Ik zie bij garages dat ze nog wel is bouten vergeten oid. Wat dat betreft ben ik pietje precies. En elk boutje en moertje moet weer terug op de plek waar hij vandaan hoort..
Vooral bij mijn DC2. Die is me VEEL waard!!!