Foto's camo ITR
- vtec vince
-
Het zou mijn keuze ook niet zijn.
Klont is ook een naam van een nummer van Autophonic, maar dat geheel terzijde. Heb die MP3 namelijk:
http://www.discogs.com/Various-MP3voor12/release/428174
Klont is ook een naam van een nummer van Autophonic, maar dat geheel terzijde. Heb die MP3 namelijk:
http://www.discogs.com/Various-MP3voor12/release/428174
- vtec vince
-
Vind het zelf erg gaaf gedaan.
Uniek, ben je in NL wel, rest van de wereld is het al eens gedaan.
Heb op mijn Iphone ook een voorbeeld staan, waar ik zelf ook een tijdje over nagedacht heb.
Namelijk het volgende :
Daarnaast kan je ook nog het volgende doen met een ITR
En dat al onze puristen het niks vinden, begrijpelijk.
Maar hoop dat we allemaal gewoon normaal kunnen blijven doen.
Als we namelijk allemaal hetzelfde dachten en deden, dan was het ook een saaie bedoening geweest. Allemaal zo'n integra ipv de diversiteit die we nu hebben met alle andere Type-R modellen.
Uniek, ben je in NL wel, rest van de wereld is het al eens gedaan.
Heb op mijn Iphone ook een voorbeeld staan, waar ik zelf ook een tijdje over nagedacht heb.
Namelijk het volgende :

Daarnaast kan je ook nog het volgende doen met een ITR

En dat al onze puristen het niks vinden, begrijpelijk.
Maar hoop dat we allemaal gewoon normaal kunnen blijven doen.
Als we namelijk allemaal hetzelfde dachten en deden, dan was het ook een saaie bedoening geweest. Allemaal zo'n integra ipv de diversiteit die we nu hebben met alle andere Type-R modellen.
'98 JDM Integra Type-R
- vtec vince
@ Laurens , je hebt helemaal gelijk.
Maar mogen diegene wiens smaak het niet echt is er dan geen lolletje over maken?
Persoonlijk heb ik mijn mening al gegeven over dit topic, maar laat ik ter verduidelijking ook vermelden dat deze mening echt niet ( over het spuitwerk van een ) ITR gebonden is.
Ik zie namelijk ook roze bentley's, lambo's e.d.
Ik kan een special paint job echt wel waarderen , en dan komen op het hetgene wat jij al aan gaf terug....smaken verschillen ;-)
Maar mogen diegene wiens smaak het niet echt is er dan geen lolletje over maken?
Persoonlijk heb ik mijn mening al gegeven over dit topic, maar laat ik ter verduidelijking ook vermelden dat deze mening echt niet ( over het spuitwerk van een ) ITR gebonden is.
Ik zie namelijk ook roze bentley's, lambo's e.d.
Ik kan een special paint job echt wel waarderen , en dan komen op het hetgene wat jij al aan gaf terug....smaken verschillen ;-)
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
-
-