sommige beleven plezier door ermee te rijden op het cirquit, sommige op de weg , en weer andere willen liever niet gezien worden bij een eventuele oorlog op de noordpool :-)
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Laat ik eens een filmpje posten over een standaard itr, dat was lekker interesant geweest.
Smaken verschillen, en natuurlijk moet je voor je mening uit komen, maar dat NH-0 standaard for the win is ook behoorlijk hypocriet want dan moet je de standaart 15''jes en de normale schroefset er ook weer onder gooien. Want zo is het immers de legende die honda bedoeld heeft.
Ik vindt de plastique fantastique vol gehangen knal gele/groene honda's ook niet altijd even mooi, maar ik zal nooit een simpel antwoord geven als fail.
voor de mensen die wel intresse hebben, het is inderdaad maanden werk geweest, dat een kennis van mij gedaan had toen ik in afghanistan zat, toen ik terug kwam was het een aangename verassing want ik vondt het heel mooi.
Zeker apart en je moet gewoon lekker je ding doen We weten inmiddels wel wie wat hier mooi vind...
Vind het wel cool dat je creatief bent geweest, alleen als je hem verkoopt zal je er heel veel moeite mee hebben, is niet voor de mainstream.
respect voor het vele afplakwerk,van de voorkant vind ik hem best mooi.
in ieder geval beter deze kleuren als verschillende kleuren camo groen door elkaar
Klont wrote:Smaken verschillen, en natuurlijk moet je voor je mening uit komen, maar dat NH-0 standaard for the win is ook behoorlijk hypocriet want dan moet je de standaart 15''jes en de normale schroefset er ook weer onder gooien. Want zo is het immers de legende die honda bedoeld heeft.
De mijne is 100% standaard en blijft dat ook dus in deze heb ik recht van spreken.
Klont wrote:Ik vindt de plastique fantastique vol gehangen knal gele/groene honda's ook niet altijd even mooi, maar ik zal nooit een simpel antwoord geven als fail.
Oppassen wat je zegt want ik heb een knal gele OEM banaan!
Vind het een zeer gewaagde keus, niet mooi maar dat is mijn mening. Ik kom liever bij een Type-R meeting waar alle DC2's nagenoeg gelijk zijn dan dat er flip-flop kleurtjes tussen staan met 32" velgen, vleugeldeuren en een geluidsinstallatie die nog meer weegt dan mijn halve familie samen...
het is maar goed dat smaken verschillen,anders reed iedereen in een stock witte itr (of gele :wink: )
we zijn allemaal R liefhebbers,dus een beetje respect is wel op zijn plaats,naar elkaar toe.
best knap gedaan...
alleen had ik de witte vlekken ook nog een andere kleur gegeven. die vallen nu net iets teveel op naar mijn mening. voor de rest, prima.
:thumbs: