Save the ring?

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
MLM

Save the ring?

Post by MLM »

mr. X

Post by mr. X »

Stelletje mongolen zijn het om er ook zoiets van te bouwen met dadelijk alle gevolgen van dien.
vtec vince

Post by vtec vince »

Gaan ze er een attractie park van maken...groot financiel risico wat ze nemen.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
HondATR46

Post by HondATR46 »

Niet te hopen dat ze het financiële debacle straks willen terughalen bij de (volgens de statistieken blijkbaar) enkeling die er rijdt...
Stéphane

Post by Stéphane »

mr. X wrote:Stelletje mongolen zijn het om er ook zoiets van te bouwen met dadelijk alle gevolgen van dien.

Ik heb het 2 jaar geleden al geroepen dat het een idioot idee was. Volstrekt absurd en totaal geen realiteitszin.

Wat er nu moet gaan gebeuren is dat de Nordschleife in privé handen gaat komen bij een groep liefhebbers. Iets met een aandelenregeling of zoiets. Ik weet zeker dat er heel veel mensen zijn die daar aan mee willen doen.
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Er zijn ook heel veel Ring lefhebbers met geld, dus dat is geen probleem.
mr. X

Post by mr. X »

Dude! Get your ass online..
Stéphane

Post by Stéphane »

Benjdmin wrote:Er zijn ook heel veel Ring lefhebbers met geld, dus dat is geen probleem.

Klopt. Probleem is nu alleen dat de overheid het voor 20 jaar verhuurd heeft aan de 2 mensen die het nu in handen hebben. En juist de overheid probeert nu de boel een beetje onder de mat te schuiven en te verdoezelen. En te negeren wat er werkelijk niet goed is nu.

Heb er met Mike Frison contact over gehad. Ze willen dit via publiek onder de aandacht brengen om het probleem op te lossen.
Locked