camber achteraan
camber achteraan
op mijn ep3 zitten tein veren, hierdoor heeft de auto vanachter nogal zichtbaar wat camber, ook de banden zijn aan de binnekant meer afgesleten dan aan de buitenkant.
ik dacht er nu aan om mss een camberkitje te steken.
heeft er iemand hier wat meer info over ? prijzen, merken, waar te koop ?
of heeft er iemand hier ervaring mee?
zou het weggedrag hierdoor ook verbeteren waneer de wagen goed uitgelijnd wordt met de camberkit ?
ik dacht er nu aan om mss een camberkitje te steken.
heeft er iemand hier wat meer info over ? prijzen, merken, waar te koop ?
of heeft er iemand hier ervaring mee?
zou het weggedrag hierdoor ook verbeteren waneer de wagen goed uitgelijnd wordt met de camberkit ?
-
Ik heb ook Tein veren op mijn EP3. Ik liet camber en toespoor corrigeren.
Voor cambercorrectie moet je achteraan inderdaad camberarms hebben en camber bolts vooraan.
Van fabriek af heeft een EP3 vooraan positieve camber en achteraan negatief. Zou voor de veiligheid zijn. Ik rij nu met negatieve camber vooraan en bijna 0° achteraan. De auto bijt zich veel beter vast in bochten.
Ook het toespoor liet ik corrigeren naar 0 rondom. Hierdoor nam ook de rechtdoor stabiliteit toe.
Kortom, in mijn ogen zeker de moeite.
Voor cambercorrectie moet je achteraan inderdaad camberarms hebben en camber bolts vooraan.
Van fabriek af heeft een EP3 vooraan positieve camber en achteraan negatief. Zou voor de veiligheid zijn. Ik rij nu met negatieve camber vooraan en bijna 0° achteraan. De auto bijt zich veel beter vast in bochten.
Ook het toespoor liet ik corrigeren naar 0 rondom. Hierdoor nam ook de rechtdoor stabiliteit toe.
Kurosawa wrote:Ik heb ook Tein veren op mijn EP3. Ik liet camber en toespoor corrigeren.
pm :razz:
-
-
-